F
flyinspace
Guest
Hola a tots
Estic dissenyant una diferència en l'Anella VCO CMOS 0.35um procés.Les seves principals especificacions són:
Sintonització sèrie: 10M-150M amb una àmplia entrada de control de tensió, font d'alimentació 5v,
la reducció de soroll de fase (no estic segur sobre el valor exacte, és millor quan més baix),
una millor alimentació de supressió, la supressió del soroll bon substrat,
la producció es ona quadrada amb un 50% cicle de treball
La meva disseny atribueix a la important fase de soroll més baixos
i una millor font d'alimentació repressió.Al mateix temps, seleccioneu la diferència VCO anell degut a la baixa freqüència d'aplicació.Qui em pot donar algunes pistes sobre les modalitats achitecture?Per abtain el millor rendiment, el nombre d'etapes és adequada (3 o 4 etapes)?
Si vostè presenta un suggeriment,
si us plau, publiqui les seves raons junts.
Gràcies per endavant.
Estic dissenyant una diferència en l'Anella VCO CMOS 0.35um procés.Les seves principals especificacions són:
Sintonització sèrie: 10M-150M amb una àmplia entrada de control de tensió, font d'alimentació 5v,
la reducció de soroll de fase (no estic segur sobre el valor exacte, és millor quan més baix),
una millor alimentació de supressió, la supressió del soroll bon substrat,
la producció es ona quadrada amb un 50% cicle de treball
La meva disseny atribueix a la important fase de soroll més baixos
i una millor font d'alimentació repressió.Al mateix temps, seleccioneu la diferència VCO anell degut a la baixa freqüència d'aplicació.Qui em pot donar algunes pistes sobre les modalitats achitecture?Per abtain el millor rendiment, el nombre d'etapes és adequada (3 o 4 etapes)?
Si vostè presenta un suggeriment,
si us plau, publiqui les seves raons junts.
Gràcies per endavant.