stripline disseny

E

ericcouyang

Guest
hola,

Tinc una matriu lineal (és a dir 50 en total) dels dispositius de MEMS.vostè pot imatge cada dispositiu de MEMS té dimensió al voltant de 100umx100umx10um i el to és de voltant de 300um.aquests dispositius han de ser excitades per alt camp elèctric (V / m) electromagnètiques (microones) d'ona en una direcció, per exemple, en la direcció x (i només per l'ona, no per contacte directe cable elèctric).Major camp elèctric és preferit.La freqüència pot ser una GHz pocs.Estic pensant en fer servir stripline estructura per excitar el conjunt de dispositius MEMS.Pot algú em suggereixen la configuració stripline per excitar una sèrie de dispositius de MEMS?el disseny desitjat és utilitzar com a fonts de menys de microones com a possible a causa d'espai i de costos.i Com puc mantenir el camp elèctric a nivell local, ja que EMI serà una preocupació si la fuga camp a dispositius propers.Totes les entrades i suggeriments s'aprecia.Moltes gràcies de Eric

Benvolgut amic,

EMI no ha de ser una preocupació si vostè té el luxe de càmeres anecoiques, (durant la prova .. es clar!) És l'excitació només per a proves o part del sistema??

Si no, en primer lloc vostè necessita per construir el seu propi "anecoica Box", amb algunes pintures d'absorció oa l'interior del material.Quan jo estava treballant per a un projecte de defensa, la punta del nas dels míssils (en el nostre sub-sistema va ser posat) va ser tancat amb la caixa d'aquest tipus durant els mesuraments.El senyal s'alimenta a través d'una antena de banya rectangular.El poder s'està variar entre -40 a -90 dBm.

Si vostè pot dir, quins són el tipus de mesures que se'ls va a fer al vostre sistema, pot ser sobre la base que podria reduir en una excitació adequada.

Sai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back