Spectre error amb gpdk

L

lahaha

Guest
Sóc un principiant de disseny de circuits integrats. Quan faig servir el gpdk a dibuixar un esquema i l'ús d'espectre per fer la simulació, tinc alguns errors en l'espectre. si_inp: MN0 és un exemple d'un model de nmos1 indefinit. si_inp: MP0 és un exemple d'un model de pmos1 indefinit. Llavors em vaig posar el model inclou els arxius de la mateixa. Tinc errors models/nmos1.scs "..../ "6: definició de la biblioteca il · legal a models/pmos1.scs "..../ netlist" 6: definició de la biblioteca es troben en llista de connexions il · legals "..../ models/pmos1.scs "9: nom duplicat" la secció "Si us plau, ajudar a resoldre aquests problemes!

Cal incloure un arxiu de només model gpdk.scs (secció - NN). Que enllacen amb nmos1.scs i pmos1.scs Quan es crea la biblioteca - triar gpdk com a biblioteca de la tecnologia. En aquest cas els arxius de models estaran vinculats automàticament.

Gràcies per la teva resposta! Tinc el mateix tipus de models "...../ error / gpdk.scs "6: definició de la biblioteca es troben en llista de connexions il · legals que abans reviseu l'arxiu de model, la biblioteca il · legal es diu gpdk. També puc comprovar la biblioteca de la tecnologia de la biblioteca és gpdk. Si us plau, ajuda!

Estàs en el cert! Però he de editar el spectre.include directament. Moltes gràcies!

Solució d'aquest problema CDS_Netlisting_Mode = analògica de la part gpdk_referenceManual.pdf 1 Descripció general

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back