sortida del DAC a la vàlvula proporcional - novell

M

MKR

Guest
Hola a tots,
Jo sóc el control d'una vàlvula proporcional d'una sortida del DAC.L'especificació de la vàlvula proporcional.és 0-5V, 0-350mA i són lineals.

Necessito un controlador, on per la sortida del DAC és l'alimentació per al conductor i el conductor de control de la vàlvula proporcional.Per exemple: quan la sortida del DAC és el conductor ha de 3.2v 3.2v sortida per la vàlvula proporcional amb el corresponent curs.

Podria algú donar un suggeriment.Si us plau, ajuda.

gràcies

MKR

MKR,
Si el CAD és un tipus de sortida de voltatge, vostè simly connectar un amplificador buffer amb capacitat per a transmetre 350 mA a la tensió de sortida del DAC.Si el CAD és un tipus corrent de sortida, l'amplificador de memòria intermèdia es pot utilitzar en la corrent a un voltatge de circuit de conversió.Apex té una línia completa d'alta potència amplificadors operacionals que funcionen bé.Per a una corrent a voltatge règim convertidor, vegeu l'h ** p: / / focus.ti.com/lit/ml/sloa090/sloa090.pdf, paràgraf 18,9
.o
h ** p: / / legwww.epfl.ch / ~ decurnex/TP_Electronique_Master_1/Data_Sheets/AD7524.pdf
.
La majoria de les fulles de dades inclouen els circuits similars per a la conversió de corrent a voltatge.
Una cordial salutació,
Kral

Hola a tots,
Estic buscant un amplificador de buffer / amplificador de guany unitària que funciona a 12v i 5v a 750mA màxim de sortida actual.El voltatge d'operació és de 0 a 5 volts i el corrent és 0 mA a 350 mA.Un DAC impulsarà aquest amplificador.

Pot algú assenyalar si aquest tipus d'amplificador està disponible al mercat amb el model no:.

Estic molt agraït per ajudar-lo.

Gràcies

MKR

MKR,
Fes un cop d'ull a la pàgina web de Apex.

h ** p / / www.apexmicrotech.com / mainsite / productes / linear_overview.asp
Una cordial salutació,
Kral

Karl,
Will PA75CC, PA75CD, PA75CX des del àpex compleix les especificacions.Crec que és semblant al que estic buscant.

Deixeu un missatge

Gràcies

MKR

MKR,
Crec que la PA75 la voluntat de treball.Necessita un doble?No he mirat, però sospito que Apex té alguna cosa semblant en un sol amplificador.
Una cordial salutació,
Kral

Karl,
No he trobat cap amb un sol canal per al rang que cerca a l'àpex.

Gràcies

MKR

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back