Soldadura de ferro per a la Surface Mount Device

Z

zhiling0229

Guest
Hola nois,

Estic treballant en projectes que requereixen la superfície de soldadura de muntatge de dispositius.
Algú té alguna recomanació de l'estació de soldador amb control de temperatura bo.

Gràcies

No està segur sobre del seu pressupost, que m'agrada la marca WELLER ..
Heus ací alguns exmples:
# Http://www.action-electronics.com/wewd.htm Wd1001

Records,
IANP

En la meva opinió els millors ferros de soldadura per a muntatge en superfície, que faig cada dia, és Microchip Technology.
Vostè pot obtenir des de RS.
Estan dissenyats per a muntatge en superfície fina treball.

Intenta Hakko (www.hakko.com) Crec que és un dels millors.Si vostè té baix pressupost, sobretot si l'utilitzes a casa, hi ha alguns "semblança" dels venedors (millor conegut com còpia).Algunes d'aquestes eines són molt bones.Només dues aconsella:
- Tractar de substituir les puntes de ferro per Hakko original suite (que molt bé en "còpies" també);
- Si vostè necessita portar l'equip lliure, utilitzar l'original.

Records,

Renato

Microchip Technology que una vegada va ser la millor, però ho han fet alguna cosa als consells per fer que els porten al fracàs d'hora i se substitueix a un alt preu.

hola,

l'elecció de soldador dependrà també de la menor alçada que necessiten o per a soldadura.U que hagi de comprar diversos tipus de punta amb una estació base.Ersa, Weller, Hakko són alguns de bones marques per a l'estació de soldadura.

Voltcraft és una altra solució no tan car.

Espero que això ajudi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back