Sol · licitud de Tutorial d'alimentació del compilador

H

hayoula

Guest
Hola a tots, Algú em pot donar un tutorial o taller sobre el compilador d'energia Synopsys? Gràcies per endavant

Si us plau, intenti trobar en el directori d'instal · lació en horari estel · lar (la meva és la versió de 2010), té el poder d'anàlisi tutorial. / primetime-install-path/doc/pt/tutpx o Gràcies.

Hola, em vaig trobar amb aquesta pràctica de laboratori, mentre que buscant en Google i crec que us ajudarà ja que m'ajuda amb el flux general i complet de l'anàlisi de poder utilitzar en horari estel · lar PX. Salut!

Hola hairo, Gràcies pel tutorial, però el seu rellotge sobre la comporta i l'aïllament operant. Necessito un tutorial sobre com poder-d'obertura de porta. Hi ha alguna?

Ha sol · licitat l'anàlisi del poder utilitzar l'energia de Synopsys tutorial compilador, per això et vaig donar el tutorial. No sé res sobre la tècnica d'energia de porta, excepte que és una tècnica de reducció de potència utilitzant multi-llindar de CMOS biblioteca durant tot el procés de disseny. Així que crec que si té cèl · lules MTCMOS, llavors vostè pot utilitzar en el seu disseny per a la síntesi i el lloc i la ruta de la mateixa manera que el flux normal. Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back