Sobre PWM per a la generació de motor de CA d'unitat utilitzant ATMEGA32

M

mutlu_sgul

Guest
He parlat sobre de 3 pack IGBT fase anterior. He connectat aquest paquet a la optoacoblador Throught AT89S52 i després condueixo 6 d'ells i va veure el motor gira. És bo per a mi. Vull utilitzar ATMEGA32 programat per Codevision per conduir el mòdul de IGBT amb senyals PWM. Algú m'ajuda sobre com utilitzar PWM de tal manera? Gràcies. Jo sóc tan principiant sobre PWM. Si us plau, Envieu un Simpe PWM c codis per Codevision.

PLZ tractar de treballar l'espai vectorial PWM que és més apropiat en aquests scnerio i ha estat desenvolupat per treballar per als microcontroladors i codificació relitively més simples. Can o PLZ pujar el nombre de paquets i el IGBT o optoacopladors estan utilitzant amb ell.

Hola, No sé molt sobre els IGBT, però la configuració senzilla. de generació de PWM utilitzant AVR (ATmegaxxxx) és tan baix. pwm_init (void) {TCCR1A = 0x23 ;/ / PWM de configuració. TCCR1B = 0x01 ;/ / 10-bit PWM (0-1024) (bin. valuós) ----> (0% -100%) (cicle de treball) TCNT1H = 0x00 ;/ / PWM freqüència. establir TCNT1L = 0x00; OCR1AH ​​= 0x03 ;/ / deure de selecció de cicle per al canal A (0x0000 ----> 0% 0x3fff -----> 100%) OCR1AL = 0xFF ;/ / OCR1BH = 0x00 ;/ / cicle de treball d'ajust per al canal A (0x0000 ----> 0% 0x3fff -----> 100%) OCR1BL = 0x00 ;/ /}:! ::: En un temporitzador de AVR de 8 bits PWM, Timer 0 té múltiples configuracions de PWM (de 8-bit a 10-bit), includeing fase correcta, freqüència. mètode correcte, etc

Jo ús Fuji IGBT 6 Pack han màxim corrent de col · lector de 15 A. Si us plau, ajudeu-me sobre la generació de PWM amb els codis simples ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back