sobre l'estabilitat del bucle LDO

A

anqilo2

Guest
Hola a tots: des de fa molt temps, he estat tractant d'estudiar l'estabilitat del bucle LDO fent diagrama de Bode i la càrrega de prova transitori. No obstant això, només es pot trobar informació de referència sobre l'anàlisi de moltes zero i el pol, però no el mètode de mesura o parcel · la d'assaig pràctic. Adjunt trobareu el circuit de prova per al diagrama de Bode, la tensió de referència és 1.25V anar de pin adj a GND. la tensió de sortida és de 2,5 V, ara subministrar una font de corrent altern a la clavilla adj i escombrar la resposta de freqüència en la relació de Vo / Vac. per desgràcia, el resultat de la prova no és perfecta, encara que jo no kown si es tracta d'una tendència bé. Per tant, si hi ha algú em podria ajudar, i em dóna alguns suggeriments o qualsevol dada, moltes gràcies. --- Un laic per a la gravació analògica

On és el seu "Vo"? És Vout? Intenta graficar V2/Vac, aquí "2" és l'altre extrem de l'inductor. A més, al circuit, hi ha dues node denominat "2". [Quote = anqilo2] Hola a tots: des de fa molt temps, he estat tractant d'estudiar l'estabilitat del bucle LDO fent diagrama de Bode i la càrrega de prova transitori. No obstant això, només es pot trobar informació de referència sobre l'anàlisi de moltes zero i el pol, però no el mètode de mesura o parcel · la d'assaig pràctic. Adjunt trobareu el circuit de prova per al diagrama de Bode, la tensió de referència és 1.25V anar de pin adj a GND. la tensió de sortida és de 2,5 V, ara subministrar una font de corrent altern a la clavilla adj i escombrar la resposta de freqüència en la relació de Vo / Vac. per desgràcia, el resultat de la prova no és perfecta, encara que jo no kown si es tracta d'una tendència bé. Per tant, si hi ha algú em podria ajudar, i em dóna alguns suggeriments o qualsevol dada, moltes gràcies. --- Un laic per a la gravació analògica [/quote]

Vo és el voltatge de sortida si V2/Vac parcel · la, el guany és propera a 0 dB de 0 a 100 kHz

[Quote = anqilo] Vo és el voltatge de sortida si V2/Vac parcel · la, el guany és propera a 0 dB de 0 a 100 kHz [/quote] Pot dibuixar el seu esquema PIC? En fer l'anàlisi AC, Jo sòl afegir AC = 1, i mesurar el rendiment de V2. També l'addició de C i L en el bucle són prou grans.

1.l = 200mH pot ser massa petit. L = tractar 1TH i C = 1TF tallar bucle de corrent altern. Canvi de la font 2.AC que AC = 1, així que només es llegeix el node 2 (en aquest cas "2" és l'altre extrem de l'inductor) de tensió pot obtenir guany de bucle obert i la fase (diagrama de Bode). b / r

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back