Sobre analitzador Timequest moment

T

trupesh.vasoya

Guest
com utilitzar el temps Timequest eina d'anàlisi, si us plau algú em pot dir sobre això, qualsevol mètode fàcil o exemple de mostra perquè, no puc entendre sobre restricció utilitzat-hi si us plau m'ajudi .... Gràcies

Aquí està el tutorial senzill crec que podria ajudar a: Gràcies.

Gràcies Hairo, és realment útil per a mi, però és el meu problema real en què tenim condicions per establir aquest analitzador Timequest limitar en el temps i cap exemple on no entra més en forma en el disseny del dispositiu (FPGA) i hem de fer servir Timequest per al grup que restringeixen .. Espera la resposta positiva .. Gràcies,

no entra més en forma en el disseny del dispositiu (FPGA) i hem de fer servir Timequest per al grup que restringeixen
Com és possible l'ús de restriccions de temps utilitzant Timequest si el disseny no cap en un dispositiu en particular? No entenc això. Si un disseny no cap en un dispositiu FPGA particular, llavors simplement canviar a un dispositiu FPGA més gran. Gràcies.

si vostè tota la raó, en realitat jo estava confós poc en aquest tema tan ...., i finalment conèixer analitzador Timequest temps. Gràcies per ajudar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back