Simular interruptors per S / H?

W

wael_wael

Guest
hi every body podria algú suggerir com puc simular els interruptors per S & H? best regards ::

Per què simular switches? Quins paràmetres de rendiment es vol obtenir a través d'aquesta simulació? Generalment parlar, efecte de càrrega d'injecció ha de ser considerat acuradament pel seu alt rendiment S / H circuit. Salutacions, [quote = wael_wael] hi every body Podria algú suggerir com puc simular els interruptors per S & H? best regards :: [/quote]

Una simulació, l'interruptor està en la resistència. 2 simulació d'ample de banda del commutador. 3 Calcular l'efecte feedthrough rellotge.

Sí, té vostè raó, Jerry. On-resistència i ample de banda d'interruptor són paràmetre important per S / H. Si wael_wael conèixer el seu destí, llavors la meitat de resoldre el seu problema :) Crec que hi ha mig estàndard per simular aquestes prestacions Jerryzhao esmentats anteriorment. És correcte? Salutacions, [quote = jerryzhao] 1 simulació de l'interruptor de la resistència. 2 simulació d'ample de banda del commutador. 3 Calcular l'efecte feedthrough rellotge. [/Quote]

thanx cada cos, però la manera de simular la thanx interruptors de nou

Com simular? El primer que cal saber calcular. pot fer referència a algun llibre, com CMOS Analog Circuit Design PEAllen. La simulació és fàcil. només fer simulació de CA. i DC interruptor d'exploració. la R = V / I [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 2 minuts: [/color] [/size] Per al conjunt S / H que ha de fer simulació tren per comprovar l'exactitud ..

La major part del programari de simulació té component commutador analògic Tot el que necessites és definir els paràmetres de l'interruptor Von Voff Ron roff

Hola jerryzhao, em vaig trobar amb el mateix problema per a mi Switched Capacitor ADC uns anys abans. El problema era que quan l'interruptor estava fora hi havia una divisió per zero que no permetia la simulació per córrer. La millor solució que vaig trobar va ser per simular el switch amb un generador de tensió o un commutador de tensió controlada (crec CADENCE té un dispositiu com aquest). La idea general, és el control de tensió amb el pas o no del senyal de tensió d'un punt. És l'única simulació que estava a prop a la realitat, encara que vostè no serà capaç d'introduir tots els efectes d'un veritable interruptor de MOS. D.

"Quan l'interruptor estava fora hi havia una divisió per zero que no permetia la simulació per córrer." Ho sento, no estic davant d'aquestes qüestions. Jo ús HSPICE fer assimilació. Potser vostè ha de comprovar la configuració del seu arxiu de simulació, (shuch com a senyal d'entrada, DC, etc path) Espero que no et confongui.

Per què no fer o simular amb transistors MOS controlats per senyals de rellotge? No és aquesta la manera més real per simular els interruptors?

No Wilco, aquest és el disseny real. Quan el model de simulació ga comença des de l'operació ideal. Per a un commutador és transferir instantenusly la tensió o corrent de la de l'altre costat de l'interruptor. Llavors vostè sap que vostè va a usar els interruptors MOS. Aquests tenen una resistència òhmica específica, capacitància paracitic i les qüestions de connexió d'interfície de rellotge que cal posar en pràctica un model a tu a un per comprovar quin és el valor del seu únic que pot permetre a existir i el que està causant grans problemes amb el seu deign i cal negar-ho. IE tindrà portadors lliures en execució arbitrària quan l'interruptor de MOS està tancat. Si es tracta d'un circuit S / H normalment, això no és desitjable. Així que posar maniquins en ambdós costats de l'interruptor de MOS a estendre igualment aquestes companyies i no per alimentar a tots a la capacitància S / H. Si no ho modelar, no es pot veure si es crea un problema i que aquest problema ve. D.

[color = # 999999] Alta després de 2 minuts: [/color] [/size] Per al conjunt S / H que ha de fer simulació tren per comprovar l'exactitud
la "R = V. / I "es refereix a la tensió de drenador-font dividit pel consum de corrent, i fer-ho en la simulació d'escombrat DC? gràcies.

o gràcies a tots, Estic usant l'interruptor de la porta de transmissió

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back