Simulació inductor actiu

B

bicave

Guest
Hola a tots, estic simulant inductor actiu i veure l'imaginari valor de Z en la simulació de SP. Els resultats sim mirada estranya i no entenc on és l'error en el circuit o la targeta SIM. Pls veure el fitxer. Sembla més que un valor de ressonància, fins i tot valors negatius. Podria donar-me consells? o de treball inductor actiu. Aquest és el meu primer disseny de seguir una mica de paper, espero que treballa per entendre més sobre el comportament inductor aative. gràcies,

Hola bicave estic simulant inductor actiu, però sóc novell també, per què posar condensadors entre el drenatge i la font? són els transistors a la regió de saturació?

valor de la inductància és gm1.gm2 / C, afegir aquest límit per a les proves de L.

però crec que és valor de la inductància: Leq = Cgs2 / (GM1 * g/m2) i l'inductor actiu converteix capacitància paràsita del transistor de la inductància i sense necessitat d'afegir C extern aquí

Algú sap com simular g, o només es basen en el càlcul a mà?

Algú sap com simular g, o només es basen en el càlcul a mà
només ha d'utilitzar l'anotació de punt d'operació DC o la funció d'impressió en l'entorn de disseny analògic?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back