Simulació HFSS

M

maverick09

Guest
Hola,

Estic usant per simular un HFSS línies coplanar microstrip.Estic confós sobre el que el port una mica he d'utilitzar, és a dir, el port o agrupats waveport.A més, si els meus línies tira coplanars es tanqui mitjançant un complex de càrrega (R, inductància o capactiance) s'agrupen els treballs portuaris va sortir bé?.

Gràcies per la seva ajuda.

Hola,

Vostè pot utilitzar Waveport.No obstant això - s'ha d'assegurar que no és massa gran ni massa estret (ja!).

1) El waveport ha de tocar tots els motius (dos motius coplanars, i en terra GTC també toquen el terra i el fons (com en microstrip).
2) El waveport no haurà d'excedir de lambda / 2 en qualsevol dimensió.
3) L'waveport no ha de ser massa estreta - és a dir, prop de la franja al centre.

La següent no cal a menys que vostè pensa que vostè va fer alguna cosa malament:
Per tal de comprovar vostè mateix fer una única solució dels ports amb 3 modes i fer un escombrat d'interpolació en el rang de freqüència.Re Parcel (Gamma) i buscar les formes de reproducció que són causa de l'amplada del port i no relacionats amb el GTC.Re (Gamma) ha de ser zero per a la propagació de les ones i les ones positives per evanecent.Podeu fer clic a cada un dels camps de port (en el gestor del projecte) i veure la direcció de les línies de camp per a cada manera.L'única manera de reproducció ha d'estar on les línies són de la tira a terra (als costats).Si les línies són de les vores del port a tots de les 3 tires (TE01) i la manera de reproducció es necessita per canviar l'amplada del port.

Això es descriu en la formació Ansoft HFSS Grup de treball que està disponible en línia a www.ansoft.com (botó de suport i, a continuació, feu clic en formació)

Records,
Itai

Hola Itai,

Jo no he coplanars estructura de la línia tira GTC.Tinc un substrat i també les línies acoblades estan a prop els uns dels altres?.Puc seguir utilitzant el waveport?.En cas afirmatiu, com puc definir els ports?

09

Crec que em va contestar alguna cosa al seu lloc altres:
ftopic111818.html
Vostè pot utilitzar qualsevol d'elles, les onades o el port menyspreable, però en el seu millor les freqüències per utilitzar els ports d'ona.
Els elements RLC es poden incloure en la simulació utilitzant un tipus de condició de frontera, anomenada, bé ...Globalitzat RLC

Si us plau, enviar una imatge de la subsecció del seu model de Transmissió en línia.

Itai

Hola Itai,

He publicat els detalls de la meva estructura en el lloc de "definició de port en HFSS"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back