simulació algorisme EM

M

mailgvenkat

Guest
¿Hi ha alguna Matlab per a l'anàlisi dels codis dels camps EM nanòmetre interconnecta ?.......

¿Hi ha alguna simulació algrithm (com FDTD ..) existeix per a l'anàlisi en el rang de nanòmetre ?......

Hola, mailgvenkat:
La majoria dels algorismes EM ha de ser adequat per nano estructures.Un simulador si
s'aplica correctament, és shouild ser capaç de resoldre nano estructures.Almenys puc veure IE3D pot fer-ho.Em vaig adonar que alguns clients estan utilitzant per IE3D antenes òptiques a la GHz 6000-7000.El tamany és petit.Records.

hola Jian,

gràcies per ur resposta ràpida o ... Però, ¿té alguna idea respecte a la simulació de codis (com els codis disponibles per FDTD interconnexions en sèrie micròmetre) disponibles per nanòmetre gamma ...?...

Si teniu alguna o codis / enllaços en relació amb el mateix .... ja que a mi .....

respecte,
Venkat.G

Hola, Venkat: Del que veig, FDTD no hauria de tenir problema en el modelat d'interconnexions en sèrie micròmetre.Uniforme basat en l'algoritme FDTD pot tenir dificultat en el maneig d'estructures de grans dimensions i petites dimensions en la mateixa estructura.Si totes les dimensions estan en el rang de micròmetres, crec que no hauria de tenir problemes per aquestes estructures.

Si ho desitja, pot provar la fidelitat (FDTD) simulador de Zelanda (www.zeland.com).Sóc de Zeland Software,
Inc Qualsevol pregunta, vostè pot sentir-se lliure de deixar MEK ara.Records.

Jian a:
ui utilitzar qualsevol eina de simulació per a la gamma de nanòmetres,
va a obeir a les CFL condition.the mida de la cel la serà molt petit per a l'operació.

Hola, Ramani: Quina és la condició CFL?Del que veig, mida petita no és crític, sempre que el total és petita mida.Una òptica antnena és un exemple.La cel la és molt petita.Tanmateix, tota l'estructura està prop de la meitat d'una longitud d'ona i que encara pot resoldre fàcilment en IE3D.Certament, com he esmentat abans, si té alguna característica de mida molt gran la mida de la característica, mentre que algunes són molt petites, llavors es va a crear un problema de mida completa d'ones EM simuladors.Records.

hola Jian,
En nanaometer disseny, tot el substrat serà en pocs nanòmetres.IE3D en quin tipus de simulació que està utilitzant?.
és a dir, si FEM, FDTD, ... així.

Hola, Ramani:

IE3D de MOM utilitza simuladors.No he provat uns pocs nm substrats encara.Tanmateix, crec que hauria de ser bé.El MMIC i RFIC, 100 nm substrats són populars.Hem estat modelat 100 nm substrats problema amb èxit.Vam fer alguns casos tractar amb desenes de nm i són bons.Del que veig, l'algorisme pot manejar uns pocs nm substrat problemes.No obstant això, sí que vull per a assegurar que funciona.L'examen és per al modelat de la ultra prima substrats són infinites capes primes.El IE3D, també podem model ultra fi dielèctrics 3D dielèctrics.No tindrà cap problema si utilitza el sistema finit dielèctrica fins i tot per thine substrats.

Entenc substrats ultra fi causarà problemes en el FEM i FDTD.Tanmateix,
el Ministeri pot manejar molt bé si està ben aplicat.Gràcies!

hola Jian,

i ha descarregat IE3D (versió de linux) de www.zealand.com .Tinc instal lat el programa però n...are? ... respecte, venkat.g. [/ url] [/ u]

Hola, mailgvenkat:

Només tenim la IE3D motor portat a Linux.Tenim una interfície per Cadència Virtuoso.Tanmateix, l'editor de disseny no està disponible en Linux.Necessita usar la versió de Windows per tal d'aprofitar plenament les característiques de IE3D.

Per cert, he provat un cas amb microcinta una estructura ultra prima amb una capa a la part superior d'un substrat de GaAs 100 micrones.El gruix de la capa ultra prima pot anar per sota de 0,5 nm.La relació d'aspecte és de 1.0E
5 a 0,5.Crec que hauria de ser suficient per les seves aplicacions.

Salutacions cordials,

hola Jian,

He descarregat el IE3D (versió de Windows) i el programari instal lat ... però enfronta alguns problemes en l'accés al seu servidor de llicències ......

Tinc alguna manera d'alternativa de llicència .... Zelandia sol licitant la seva resposta .....

respecte,
venkat.g.

Hola, mailgvenkat: En aquest moment, que normalment oferim en aquesta web de xarxa basades en l'avaluació de llicències.Entenc que pot no ser estable si la connexió a Internet no és estable o hi ha tallafocs en la mateixa.Anem a tractar d'oferir algunes alternatives per a la mateixa.Em poden enviar (Jian (a) zeland.com) un e-mail amb la seva informació?Vaig a tractar de veure.Gràcies!Records.

HI Jian,

i han publicat un correu personal a u. .... Li agrairia que em donés un mètode alternatiu per obtenir la llicència .....

expexting ur resposta ...

respecte,
venkat.g.

hola Jian,

iam considerant una estructura plana TL dir microcinta (o) tira de la línia (o) coplanares waveguide.as la tecnologia tendeix a <90nm, les interconnexions, és a dir, TL estructura ha de ser modificat en conseqüència per tal de mantenir la integritat del senyal.

Però en aquesta tecnologia de do u òptim té dimensions ?........ Si u have testd que ..... si tenen els detalls o reg.aquest missatge ...
si us plau ......

SI temes també inclouen l'anàlisi presentat amb LMP condicions límit, els efectes d'acoblament (entre dues empremtes), Calendari efectes,
etc .....

Es poden fer amb IE3D ?.......

ur esperant resposta,

respecte,
venkat.g.

Hola, mailgvenkat:

IE3D ha estat àmpliament utilitzat en el disseny de RFIC i altres dispositius semiconductors.Ha estat àmpliament provat per estructures amb dimensions en el sub-micres o micrones o fins i tot més petites estructures.Shoul de ser capaços de resoldre els seus problemes de 90 nm.Gràcies!

Salutacions cordials,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back