Simetria en Electromagnetisme

S

svarun

Guest
Hola a tots,

És la simetria geomètrica d'una condició necessària per tenir simetria electromagnètics?

-svarun

com vostè sap, d'acord amb Maxwell equatoins els camps electromagnètics depèn spitial coordina tot arreu i per tant, aquesta frase sembla correcte que la simetria electromagnètica necessitats de la simetria giametrical.però és millor explicar més què vol dir?

Volia dir exactament el que han dit.Si la simetria geomtrical existeix llavors "pot" o "no" tenen simetria EM, però si la simetria EM existeix, llavors "ha de tenir" la simetria geomètrica.En cert sentit, vull dir que quan algú diu EM simetria que existeix en un problema en concret, això implica que l'estructura ha de ser geomètricament simètrics.

Si s'està modelant l'estructura té un pla amb el camp en un costat d'un avió en un fidel reflex del camp a l'altra banda, aprofitar la simetria.

"El pla de simetria de tallar per la meitat de tots els ports s'aplica a l'estructura. En cas contrari, que només pot haver simetria phsycal sense simetria electomagnetic. L'estructura ha d'estar en un costat del pla de simetria"

Sí, per la simetria EM, ha de tenir simetria geomètrica.A més, també ha de comptar amb la simetria d'excitació.Per exemple, si el port en un costat del pla de simetria, ha d'haver un segon port a l'altra banda, i ha de ser excitat simètrica ( o -) perquè els dos ports són tractats com un port (push -- ús, o push-push, vegeu la documentació SonnetLite per a més detalls, si això no és clar).A més, pel temps harmònic (és a dir, RF / microones) les superfícies sobre les que té la simetria ha de ser plans (és a dir, no les línies, no cilindres, esferes que no, etc.)

Hola,

He trobat a partir de simulacions Ansoft que tot i que el nostre disseny és exactament simètrica en la geometria, nosaltres no espera obtenir el diagrama de radiació simètrica.
I nt podia entendre la raó d'això alguna cosa (probablement a veure amb la malla?)

assumint Em existia en la simetria és com Maxwell es va acostar amb la seva unificació de la teoria de camp.

Mr.cool

Podria assenyalar en l'aspecte de la simetria en maxwells equació?

Vull dir una cosa hi ha dos consithions necessàries per a la simetria EM
1 - symmetery geomètrica
2 - simetria de distribució de càrrega
si qualsevol d'aquestes condicions no diem que pot o no hi ha simetria EM
gràcies
Amr

l'aspecte de la simetria en les equacions de Maxwell prové de cada physisits profunda creença al cap de sèrie de simetria.van a buscar per a ell i pràcticament la força de la seva condició.que es deriva de la conservació de l'energia i l'univers en un equilibri harmònic agradable ..pensaments agradables.No em malinterpretar, la conservació de l'energia és l'única llei de la física que no es trenca d'alguna manera.només es necessita definir adequadament que el sistema de referència que continguin aquesta conservació de l'energia.

Maxwell creu (en un pressentiment) en la conservació de l'energia i per tant la simetria.mirar al seu desplaçament actual, a més de la teoria de EM i veurà molt clarament.

Mr.cool
[/ B]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back