Si us plau,

B

belax

Guest
Hola,
Estic al començament de l'elaboració d'un petit dispositiu que ha de descodificar un flux de vídeo (amb àudio) en MPEG2 / 4 (amb resolució de fins a 1920x1080 / 30 fps) sobre Ethernet de xarxa local i en pantalla gran Plasmes o LCD.

Ara
m'agradaria avaluar la possibilitat de desenvolupar aquest tipus de dispositiu i la més fàcil de trobar (relativament) forma d'una petita empresa (menys de 10 treballadors) per fer-ho, que no pot permetre comprar 10'th milers de fitxes d'un any i pagar 20k de dòlars per als còdecs de vídeo.

Mirant a través d'Internet em vaig aturar en uns pocs DSPs.
1) ADSP-BF561.
2) Nexperia.PNx 1501.
3) els processadors de mitjans digitals de TI - TMS320DM64xx.

Pel que fa a negra, vull demanar-li, si és possible fer aquest treball en aquest DSP per mitjà de uClinux i lliure de MPlayer?

Sobre TI, em va mirar a través de TI lloc web i comprovar que la imatge que ofereixen les biblioteques lliures (IMGLIB), que pot ajudar molt el desenvolupament de dispositius de descodificació MPEG.Però vull preguntar-li a la gent, que va treballar amb aquest DSP, el que ha de ser conscient d'aquest projecte a partir d'aquest DSP?

A més, he trobat tal com els xips de les ITS-7101 i BCM-7402 (especialment per transmetre vídeo de decodificació), però la informació sobre aquests xips tancat.
Hi ha alguna lliure documentats xips per MPEG2 / 4 HD-descodificació de vídeo?

Vull dir que jo sóc principiant en vídeo / àudio i aplicació necessita ajuda molt.Gràcies

Els processadors de mitjans digitals de TI - TMS320DM64xx és la millor opció disponible actualment per al processament de vídeo.Decent es disposa de suport de TI

Per tant, en altres paraules, vostè està dient que és just el suficient per comprar xips (xips i altres necessaris) i tots els altres documents estaran disponibles sense CND.Tinc raó?

belax va escriure:

Per tant, en altres paraules, vostè està dient que és just el suficient per comprar xips (xips i altres necessaris) i tots els altres documents estaran disponibles sense CND.
Tinc raó?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back