si us plau m'ajudi en el meu projecte de so matlab

A

aleen

Guest
primer: la veu de la càrrega de la mostra en Matlab i traçar el senyal d'àudio en el domini del temps i en el domini de la freqüència [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 22:16 --- ------- missatge anterior era a les 22:11 ---------- [/size] [/COLOR] En segon lloc: augmentar l'amplitud de totes les freqüències per sota de 200 Hz i per sobre de 5 kHz, pel factor 2 ' 5 i 10 a continuació, traçar el domini de Fourier de l'espectre i el temps i descriure el canvi subjectiu [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 22:27 ------ ---- missatge anterior era a les 22:16 ---------- [/size] [/COLOR] Pas 3 en el meu projecte: prendre la mostra dels avoice freqquencies aperson i merda pel factor de dos, un cop i un cop baix terreny nou l'espectre de la fouries Beor veu i canvi de vàter i necessita ajuda ràpida per favor [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 22:34 ---- ------ missatge anterior era a les 22:27 ---------- [/size] [/COLOR] quart pas: prendre la mostra avoice àudio i quadrar en el domini del temps, llavors la transferència en el domini de freqüència i eliminar la transferència de corrent continu de components de nou al domini del temps i escoltar a la mateixa. descriure el que la quadratura s'ha fet de nou traçar el senyal en el domini del temps i freqüència

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back