Si us plau m'ajudi amb el meu disseny - Estic totalment d'idees

K

krishnanice

Guest
Hola pax. Estic intentant enviar el meu disseny per a nois 4PCB.com i abans de fer-ho, he de sotmetre els meus arxius Gerber (R274X) a www.freeDFM.com . Quan s'executa la comprovació de la RDC en la cadència, no tinc errors, però quan m'he presentat el meu disseny per a aquests nois, estic aconseguint sempre els mateixos errors, independentment dels canvis que realitzi. Estic usant 15/02 Cadència. Si us plau, ajudeu-me Aquí està l'enllaç dels errors https://www.freedfm.com/freedfm/0009522901513742/results/summary2.htm Realment nose entén el problema. Li agrairia la seva ajuda. Krishna

Probablement no establir regles de disseny de comprovar correctament. Llegir per primera vegada en el lloc PCB fabricants de quin tipus de restriccions d'ample, despatx, etc que tenen i establir les seves regles de disseny en conseqüència. Per exemple, autorització min 10mil, ample mínim 10mil. Cadascuna d'aquestes imatges en el seu informe que diu exactament on és l'error, tot el que has de fer és llegir i revisar el seu disseny.
Liquidació Soldermask insuficient (11 violacions) Requisits: Es requereix un mínim de 0.003 més gran que el pad de coure associats "d'espai lliure soldermask Això s'aconsegueix un alleujament soldermask 0006.". Resolució: Encara que molt petit alleujament poden causar les pastilles de ser parcialment coberta per soldermask, massa gran pot causar una separació traces d'estar exposats, causant problemes durant el muntatge. El millor mètode és posar tots els seus relleus soldermask 0,006 polzades més gran que la seva plataforma d'associats. Anell insuficient anular (6 violacions) Requisits: Es requereix un mínim de 0.005 "anell anular de vies, un mínim de 0.007" dels forats dels components. Resolució: Tots els paquets de disseny proporcionen això com un xec de DFM. Anell d'ajust anular suficient en el programari de disseny és el mètode preferit, com el espaiament de coure es mantindrà.

Les seves peces es construeixen utilitzant els paràmetres que la Botiga a bord no pot acceptar, (en l'anell anular 5001 gran quantitat de botigues no es queixen -, però les distàncies soldermask desapareguts són un error) - la seva opció fàcil - que la botiga d'articles nàutics solucionar aquests - però tingues en compte que ha de tornar enrere i arreglar els seus símbols i Padstacks. SIGINT

Hola Krishna, pot ser possible que el programari de disseny ur no conté aquest tipus de xec (anell egannular). I això és obvi, ja que aquests són molt especialitzats DFM checks.So, abans d'enviar al fabricant, o han d'aplicar aquests controls d'urgència disseny si vols una bona qualitat de PCB. Si la cadència és que aquest tipus de controls, llavors és bo en cas contrari o necessitat d'anar pel programari de DFM. Salutacions,

Sinisa, Signit i Abhishek, moltes gràcies per les seves respostes. Realment em va ajudar a entendre què és exactament el que estava passant. De fet, no segueix exactament la resposta dels nois 4PCB. De tota manera, he modificat els anells anulars i en la cadència. Hi ha una eina anomenada DFA de verificació en la secció de fabricació. En això, tots els paràmetres per defecte es pot configurar. En primer lloc, ha de fer clic sobre l'auditoria RUN i llavors escanejar INFRACCIÓ. Després, exactament el punt a la posició de l'error i apprently, l'error pot ser corregit. Estic bastant segur que vostè ja sigui conscient d'això, però es tracta d'una informació de cap usuari vici. Una cosa més, tinc algun problema amb errors XD. M'he adjuntat les captures de pantalla. quan és del PP, havia entès que he de canviar el PIN a PIN espai en la secció de limitacions, però que no es exactament XD (Si vostè veu els arxius adjunts - XD està dins dels condensadors i també en les altres parts) . Mai he entès el que això és exactament. He intentat modificar totes les limitacions i mai va funcionar. També quan executo el xec DFA, és a dir que "component té una orientació errònia", però no sóc capaç d'esbrinar la solució. Ajuda s'agraeix. Gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back