separació d'AC DC i de tornada

G

Good Brown Gravy

Guest
Estic treballant en un circuit on he de separar un senyal d'AC i DC, i després posar de nou Togther.Més concretament, en la meva entrada tinc un 20-50VDC i un voltatge de 75mV - 150mV voltatge de CA.He dissenyat un filtre de pas alt que vull passar el voltatge de CA a través d', però després que el disseny em vaig adonar que estava bloquejant el voltatge de DC.M'agradaria posar el 20-50VDC tensió de nou en la línia després de les tensions de CA s'han filtrat.Alguna idea?Gràcies.

Per què no acaba d'iniciar una altra branca de Pentecosta d'un filtre de pas baix en el mateix lloc on col locar un filtre de pas alt? ...d'aquesta manera vostè tindrà la senyal de CA a través d'una sucursal i el senyal de CC a través de l'altre ...

Sona com un divisor.Possible disseny depèn d'impedàncies, els corrents, la càrrega i tal.Vostè ha d'especificar el problema per complet, sense necessitat de conjectures cec.

Vaig a tractar d'aclarir el problema una mica millor.Tinc un conductor de dues línies que arriben al meu circuit.En aquesta línia de CA és un senyal digital amb una velocitat de bits de 512kHz amb una amplitud de prop de 75mV (amplitud varia lleugerament de tant en tant).El meu objectiu és netejar la línia de les seves freqüències més baixes, així que he creat un filtre d'ordre alt segon pas amb un amplificador operacional.

No obstant això, en fer-ho, sembla que em talli el component de CC del senyal que s'utilitza per alimentar un dispositiu al final de la línia.He intentat crear un filtre de pas baix fora de l'entrada en paral lel amb el pas alt per passar DC, però en aplicar un voltatge DC més a la línia de ferrocarril que els voltatges de l'amplificador operacional, tot va molt malament.Ara mateix no estic utilitzant components reals.Estic treballant en PSPICE.

FVM: Vostè va dir que sona com un divisor és el que necessito.Estic familiaritzat amb aquest circuit o component.Què és?

Gràcies per les respostes.

, but very sure, you should use a passive LC filter when connecting the line.

No entenc, com es podria reduir el component de DC,
però molt segur, vostè ha d'usar un filtre LC passiva quan es connecta la línia.Els filtres d'un separador en general, seria una combinació de LC d'alt i passa-baixes.

el divisor és tan simple com a les sucursals, una amb un filtre de pas alt, en les que bloquegen el senyal de CC i rep només el senyal de CA, i l'altra branca amb un filtre de pas baix, en les que bloquegen l'AC i obtenir només el DC. ..

com aquesta imatge:
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Hola,
Proveu aquest esquema, és necessari l'ús de transformadors d'alta freqüència i ofegar-se.El estrangulador s'ha d'especificar per a la corrent contínua en la línia.
Records,
Laktronics

Gràcies per ajudar els nois.He utilitzat el mètode del separador de sortir de CC i CA, ara només he de posar de nou junts en un sol parell de cables.Algun suggeriment.Gràcies de nou.

Per a les senyals de la mescla de nou, suposo que podria utilitzar un sumador analògic, com la que es mostra a la imatge.Es basa en dues etapes: sumador-inversor i l'inversor.

La primera etapa només afegeix VIN1 i VIN2, però incorpora un retard de fase de 180 graus, és a dir: Vout1 = - (VIN1 VIN2)

La segona fase és que per a corregir aquest desfasament:

= Vout2-Vout1 = VIN1 VIN2No estic molt segur de si aquesta és la solució òptima, però suposo que podria fer-ho.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back