sensor de pH utilitzant microcontrolador

J

jovin555

Guest
¿Algú pot donar-me un disseny de circuit per a la lectura de pH utilitzant PIC16F877 o ATmega8 .... necessito un rang de voltatge d'entrada de 0-5v ... corresponent a 0V i 2.5V 0PH de pH 7 i 5V per 14pH .... o tota altra circuit per llegir el valor de pH que havia estat provat per qualsevol persona?

Hola, Hi ha un munt de amplificadors de ph a la web. Aquí està un que vaig fer anteriorment.

gràcies a tots per l'ajuda ur ... tinc feina ... per fi el circuit ur realment funcionava .. WP100 .... i el doctor només hi havia un error en aquest circuit .... la tensió -5 i +5 per al TL084 es va equivocar ...

Gràcies a tots per l'ajuda ur ... tinc feina ... per fi el circuit ur realment funcionava .. WP100 .... i el doctor només hi havia un error en aquest circuit .... el -5 i 5 volts per TL084 estava equivocat ...
Hola, Malauradament va oblidar esmentar que l'error en el diagrama, tot i que la targeta de circuit imprès és correcta, s'han construït aviat, treballes en una botiga de components!

No ... estic treballant en un centre de projecte .. i tenim totes les instal · lacions aquí .... [COLOR = "Silver"] --- Actualitzat --- [/color] tens el codi perquè el circuit del sensor de pH? Estic fent amb PIC16F877 .. tens algun codi per a això?

tens el codi perquè el circuit del sensor de pH? Estic fent amb PIC16F877 .. tens algun codi per a això?
Hola, El meu codi és en el muntatge i part d'un programa molt més gran, difícil d'extreure . Només ha de fer un simple ADC llegir i mostrar-la tal com es detalla a la pàgina 7 d'aquest manual.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back