Sembla que no pot programar un objectiu amb J-Link

K

kender

Guest
Col.legues, Disculpes per la pregunta novell, és el meu primer intent amb eines IAR. Tinc una taula amb LPC2368. Quan connecto J-Link i JLink.exe executa, identifica un dispositiu JTAG i diu que és ARM7. Es suggereix que el cablejat de JTAG és la correcta. Quan tracte de descarregar un programa senzill de banc integrat en el xip, no verifica i em dóna avisos:
Verifiqui error en l'adreça 0x00000093, byte objectiu: 0xFF, byte a l'arxiu: error 0x4B Comproveu a l'adreça 0x00000094, byte de destinació: 0xFF, byte a l'arxiu: 0x9C
Podria algú ajudar-me a identificar les causes d'aquest problema? Cheers, - Nick

Actualització de la qual no tenia l'opció "Utilitza Flash Loader (s)" casella marcada en el Projecte -> Opcions -> Depurador. Ho he comprovat. La llista dels carregadors de flash ara diu "....( per defecte) ". El meu objectiu està a LPC2368. Quan s'executa el depurador, tracta de descarregar a la meta i genera un error diferent:
Fatal error: Error d'escriptura de memòria @ direcció 0xE01FC10C, la paraula d'accés: temps d'espera d'accés a memòria
És probable que l'error inicial es fixa .. Però hi ha alguna cosa més, no del tot bé. - Nick

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back