SAR en el cap humà simulada en COMSOL - Necessito ajuda!

G

gioueana

Guest
Hola, he de simular en COMSOL "SAR en cap humà" per al meu diploma de llicència i tinc alguns problemes. Tinc el curs des del lloc de COMSOL Multiphysics, sinó que utilitzen una antena de pegat, que és molt gran, vull utilitzar una antena més petita, com un microstrip un. Quan defineixo l'establiment de límits que no em permet posar en els dos extrems de l'antena d'un port d'alçada, per aplicar una tensió, igual que en el seu curs. Diu que "lumpen port ha de tenir dues terminals metàl.lics" i no sé el que això significa. En la configuració del subdomini i conjunt de la permissivitat de l'antena i la permitivitat i conductivitat del cap. Vaig a mostrar algunes fotos de la model que estic treballant en el que es pot entendre millor. Moltes gràcies, espero que em pot ajudar!

Hola gioueana! Crec que, com vostè ha dit, el problema és quan s'intenta assignar una tensió potencial en un metall - es necessiten almenys dos terminals - per tant, triar entre dues fulles / metalls alhora i assignar una tensió entre ells. També, vostè em pot enviar el model i potser pugui inspeccionar-lo. Bona sort, IH

[Size = 2] [color = # 999.999] Afegit als 7 minuts: [/color] [/size] M'he unit al projecte, espero que em pugui ajudar. Gràcies!

Obro el model i em vaig adonar que tenen un sol terminal - Crec que és necessari establir un altre a continuació, establir una tensió potencial. Jo encara no es fan amb el model, potser més tard! IH

He trobat alguna cosa a la web amb el disseny de l'antena de pegat microstrip, i crec que ara el que ha de fer ara, gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back