RFID per a la detecció d'ubicació dels animals

F

feiutm9898

Guest
Estic buscant una etiqueta i l'estació base (RFID) per a la detecció dels animals en moviment. Fins ara, he estudiar una mica d'informació a la pàgina web de ATMEL. Alguns microxip RFID és per la funció del immobilitzador. Hi ha alguna marca barata amb una solució completa i poden detectar un objecte en moviment? Només he de fer ping i obtenir resposta de l'etiqueta. Si us plau, em recomana.

Hola, Si vostè està buscant un sistema per etiquetar gat o un gos perquè sàpiga que estan arribant i no alguna altra criatura, a continuació, fer una ullada a la de l'Electrònica Pràctica Vol.34 N º 3 . El pots trobar a la web, si no llavors m'ho saber i ho vaig a carregar (7MB!), o enviar-lo per correu electrònic si em PM amb la seva adreça. Un dels projectes no és exactament el que estàs buscant i molt rendible. Bona sort.

Hola, feiutm9898 i difusa. Jo us he enviat l'arxiu per correu electrònic. Espero que el teu correu electrònic pot rebre 7MB. Si no, ho farem aquí. Bona sort.

Benvolgut Gidimiz Pot vostè si us plau a carregar el fitxer aquí gràcies

Hola a tots, [color = red] A causa dels problemes de drets d'autor en aquest article no es poden pujar aquí. Article eliminat / C [/color]

Hola feiutm9898, estava pensant en fer RFID també, però sé el difícil que és fer això, i el anntena serà molt gran si ho vull convertir la RF en el poder. Vostè pot construir un petit transmissor amb una bateria, però després haurà de descodificar el senyal entrant i la bateria s'esgotarà molt ràpid formar de tot el soroll de RF ... Per tant, si vostè va a llegir el artical veurà que a la persona com Worte que va passar algun temps pensant en aquesta problemàtica, i aquesta és la millor manera que se li va acudir. Si vostè té una millor idea sobre la superació de la seva mascota carynig una bateria de cotxe, estaré més que feliç de sentir parlar d'això. Bona sort.

http://www.emmicroelectronic.com/Line.asp?IdLine=3 [/url] Es pot veure que el producte: EM4005/4105, EM4469/4569 ( etiquetes RFID) i EM4095, EM4094 (lector RFID) que el tipus de producte que estic buscant per al meu projecte. El meu problema aquí (Malàisia) és que encara no es pot trobar el distribuïdor que em pugui vendre a petita IC volumn o proporcionar mostres per a mi. No tinc prou diners i jo encara era un estudiant de pregrau. Per tant, no em pugui dur a terme aquest projecte. No crec que això és massa difícil, però necessiten temps per acabar-lo.

Hola feiutm9898, No hi ha necessitat d'aquestes parts. Microxip té un PIC amb RFID! El vaig veure en una de les conferències. Per alguna raó que puc obrir el seu lloc web ara. El PIC té receptor intern de RF integraded en el propi PIC. sinó que també té 3 antenes bucle perquè la seva recepció pot ser de la X, Y i Z de la reproducirn. Si el lloc web de Microchip es carrega, vaig a afegir el nombre aquí. Bona sort. Ok, no és el lloc web ... Només ha d'escriure al lloc web de microxip RFID a la recerca, i obtindrà tots els PDF i altres documents sobre com construir RFID.

En realitat, estic totalment d'acord amb el seu punt. El meu pla és implementar la tecnologia RFID amb el microcontrolador ARM7 i utilitzant la manera de bluetooth ad hoc. Probablement no ho faré amb el PIC. Gràcies per la seva informació. Vaig a comprovar que el PIC de microxip amb la tecnologia RFID per més detalls. És clar, jo mateixa li donen la benvinguda a mantenir càrrega tota la informació aquí.

Hola feiutm9898,
Es pot veure que el producte: EM4005/4105, EM4469/4569 (RFID) i EM4095, EM4094 (lector RFID)
Fes una ullada a la part de Microxip nombre MCRF200 Full de dades: http: / / ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21219h.pdf MCRF202 Full de dades: http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/21308e.pdf I alguns més que es troba en el microxip. Són gairebé el mateix al que han publicat. Estic segur que serà més fàcil per a vostè per aconseguir les peces de Microchip a continuació els que vostè previst emprar. A més, trobareu més informació sobre com usar-los en la pàgina web de Microchip. Com he dit,
Només ha d'escriure al lloc web de microxip RFID a la recerca, i obtindrà tots els PDF i altres documents sobre com construir RFID.
Bona sort.

hey im fent el mateix projecte fins on has arribat amb ella? estic tractant de detectar a un animal que té un xip RFID en ella .... alguna ajuda si us plau?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back