Retard analògic

S

Saleh

Guest
Quins són els ICS que podria utilitzar per a la Botonera amunt.He de transmetre dades amb cert retard.Serà utilitzat en acústica beamforming ..

vostè haurà d'utilitzar un tampó ....Quina és la necessitat o retard??

Un anàleg "línia de retard" pot ser aproximat per un filtre allpass que no altera l'amplitud i té un retard de grup gairebé constant dins d'una banda de freqüència limitada.

El meu projecte està en la formació de feix acústic.He de fer servir un retard en la fase de control de cada sortida.
Estic treballant al voltant de 40 kHz.Algú sap d'un circuit adequat que pot aconseguir aquest retard?

retards del senyal en els circuits digitals s'aconsegueix mitjançant l'ús de circuits de memòria que se celebrarà a continuació, el valor de sortida que en el moment correcte ...

en o circuits buffers ús analògic o tots els filtres de pas o per a una conversió A / D i l'ús del concepte de delay digital i just abans de fer la transmissió o D / A i transmetre ...

Si vostè va a tenir diferents direccions del feix?Quants d'ells?Podeu utilitzar una matriu de Butler amb totes les xarxes passi per a la fase de palanques de canvi de 90 graus.

El mètode més universal seria anar completament digital fins al final de la transmissió als transductors en què utilitza un ADC per a cada un.

En els antics dies, la brigada de cub dispositius han estat utilitzats pels retards analògica, per exemple, efectes d'eco i flanger o distribuït sistemes d'altaveus.Causa de les seves limitacions (rang dinàmic de baixos, la distorsió, el temps de retard limitat), han estat reemplaçades per complet pels retards digital, crec.

O és algun d'aquests circuits integrats 70th/80th encara en producció?

quant demora o volen posar, o pot utilitzar tampó i tots els filtres de pas (TI SOL CANVI EN L'ETAPA), o tractar d'aquest assumpte, ur transistor connectar base n bais n configuració de tractar d'aconseguir la sortida de l'emissor, sinó que també oferirà un cert retard

Necessito retard analògic.Com retard digital serà massa ràpid per a mi circuit seguint les instruccions del meu supervisor del projecte.La quantitat de retard és necessari en termes de nano segons.Quins són els ICS Buufer que podria utilitzar en aquest cas?Qualsevol Recomanació?
Gràcies per la resposta generosa vaig pujar a aquest tema ..

Una manera prometedora de crear una interminables i infructuoses llarga discussió sobre un problema senzill és donar menys informació com sigui possible.

Cita:

Necessito retard analògic.
Com retard digital serà massa ràpid per a mi circuit.

http://www3.sympatico.ca/colin.kydd.campbell/
http://mysite.du.edu/ ~ etuttle/electron/elect39.htm

Salutacions
Powerman

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back