Resistències d'ajust per a una font d'alimentació de 12 llums LED en paral · lel

T

Tim2255

Guest
Tinc 12 llums LED a un Swithen de palanca 12A continuació, a 4 piles AA. El LED és 3.5V. He de posar un Resitor per reduir l'energia, així que no bufi els llums o qualsevol mal? Si és així quina mida Resitor vaig a necessitar? M'agradaria posar el Resitor entre l'interruptor de la bateria i la palanca, pel que és només una Resitor.

Tècnicament parlant cada díode ha de tenir la seva pròpia resistència, però si té la intenció de connectar els LEDs en paral · lel a continuació, així és com es pot estimar el valor de la resistència .. 4X-AA@1.5V => 12 x 6V LED @ 10dt => {120mA 6V - U [LED]} / 120mA => {6V - 3,5 V} / 120mA => 21Ω P = R * I ² = 21Ω * (12mA ) ² ≈ 0,3 W La resistència ha de ser avaluat com a mínim 0,5 W .. IANP: D

Gràcies per la informació. No estic segur del que entenem per Parrell per a la connexió dels leds, però el que tinc és de dos cables que surten de cada LED. Tots ells entren en l'interruptor de palanca. Llavors un dels cables ve de la palanca de l'interruptor de la bateria. És això Parrell. Vostè diu que cada llum ha de tenir la seva pròpia resistència, de manera que passarà si jo només ús un com s'ha dit. És que estarà bé o vaig a tenir problemes. També amb aquest tipus de falta de poder, que està bé per córrer tot això amb 24 awg? Gràcies

Fes una ullada a les fotos adjuntes .. Ara totes dues configuracions i les seves limitacions ha de quedar clar .. Filferro de 24 AWG no és un problema .. IANP: D

Impressionant, gràcies per l'ajuda. Cada LED és idèntic, així que crec que pot sortir-se amb una resistència de 0.5. Gràcies per tota la seva ajuda.

Acceptar poso un Risistor 0,5 en la línia i quan s'encén les llums, que són molt, molt tènue. Em va prendre de la resistència i les llums són molt brillants, però m'adono que les bateries es extremadament calenta. Alguna idea.

Encara estic una mica perdut en quant al que necessito. Tota la informació és gran, però no estic d'Savy, en aquesta matèria. Tinc 12 llums LED que són tots estan connectats amb un positiu i negatiu. Tots ells vénen de nou a un interruptor 12V. A partir d'aquest interruptor 12V, tinc dos cables que van a 4 piles AA. El LED tenen un màxim de 5 mm, 3,6. En connectar una resistència de 1.5K Ohm, els llums són molt tènues. Quan em retiri la resistència, les bateries s'escalfen. Estic usant la resistència de dolent?

Encara que siguis feble, què és el que immediatament retiri les resistències i de la connexió directa a la bateria, en lloc de reduir el valor de la resistència pas a pas ..? Fins i tot podria espatllar el teu els LED també. Per què vas triar 1.5K per la forma en IANP clarament que suggereix alguna cosa. Has provat amb 22Ohms?

Jo pipcked 1,5 ohms, perquè això és el que l'home a Ràdio Shack em va dir que em. Puc tornar demà i aconseguir una resistència de 220 ohms, però si de 1,5 ohms va apagar els llums, es resisteixen a 220 ohms manera massa .. Vostè sap que jo no sóc brighht en aquest. Gràcies per tota la seva ajuda per ajudar-me a entendre tot això.

Tingueu en compte, li vaig dir a 22 ohms i 220 ohms, no .. està bé .. Crec que estàs confonent. prengui nota del següent: - en primer lloc, va dir que 1,5 K, i ara vostè està dient 5/1 Ohms.There és una gran diferència entre 1.5K i 1,5 ohms .. Això és el que passa .. 1 Ohm de 1,5 ohms 10 ohms 22 Ohms 100 ohms 220 Ohms 1000 ohms = 1 K ohms 1500 ohms = 1,5 K ohms 4700 ohms = 4,7 K Ohms 10.000 ohms = 10 ohms K 1000 K Ohms = 1 M Ohm Els valors marcats en negreta són els valors en la discussió ara. I vostè pot veure on està situat. I la propera vegada quan vagi a comprar, comprar un potenciòmetre d'ajust (o potenciòmetre) de la 1K.That valor és barat. I en lloc de la resistència es pot usar això i variar la resistència i obtenir el valor correcte que cerca. Això és serà molt més fàcil i eficaç.

Gràcies per la informació. Les bateries 4-AA segueix molt calenta i dur a terme amb força rapidesa. Em van dir que s'ha d'utilitzar bateries tipus C, que té els mateixos volts, però més actual o alguna cosa en aquesta línia. He comprat i connectat 2-C bateries. Jo no tinc un resisotr en la línia, però les llums són molt tènues. ¿Això és perquè les llums són de 3,6 V i jo només estic corrent 3 V amb la C-bateries? He de aconseguir dos bateries C i després adjuntar una resisitor? Si és així quina mida resisitor vaig a necessitar? Gràcies per endavant. Acabo de comprovar les piles i estan molt calents. Tinc l'interruptor de palanca, però les bateries estan calents. Té thise significa una línia o alguna cosa es creua? Quan l'interruptor està apagat, els llums de res, però quan accioni l'interruptor, tots els llums s'encenen.

[Quote = Tim2255] Això és perquè les llums són de 3,6 V i jo només estic corrent 3 V amb la C-bateries? [/Quote] Això és bastant obvi .. [Quote = Tim2255] He de aconseguir dos bateries C i després adjuntar una resisitor? Si és així quina mida resisitor vaig a necessitar? Gràcies per endavant. [/Quote] Un més serà suficient .. Tot el que la resistència té a veure (amb 3 piles) és a baixar el voltatge de 4.5V a 3.5V .. R = 1 V / I [LED] IANP: D

Acceptar crec que em vaig imaginar tot i el problema era amb l'interruptor. Jo tenia un interruptor de tres puntes i quan vaig anar a un commutador de dues potes, tot va sortir bé. Tinc dues preguntes. 1. Amb un interruptor de palanca tres potes que he cable calenta de la bateria a una de les puntes, la calor dels llums dirigides a un altre dent i després tots els negatius a la terra? 2. Com he dit, crec que tinc tot configurat, on funciona ara, però m'adono de la meva resisotr s'escalfa molt quan els llums estan apagats, és això normal? Gràcies.

No, no ho és, sembla que l'interruptor s'escurça la bateria través de la resistència .. Deixa la tercera "dent" no està connectat .. IANP: |

En el punt número 2, que hauria d'haver esmentat que és un interruptor diferent i només té dents TWP. L'interruptor de tres potes vaig tornar perquè no podia aconseguir que funcioni. No importa la manera de connectar el positiu i negatiu, la resistència s'escalfa quan les llums estan apagades. Podria això ser perquè jo tinc totes les coses positives per cable al positiu en l'interruptor, després d'un cable que ve de l'interruptor de la bateria. Des de tots els aspectes positius estan connectats, però l'interruptor està en la posició d'apagada, això segueix sent dibuixar un corrent, però no completar el circuit a causa que l'interruptor està apagat i això és el que està causant la calor o no es importa que tots els positius estan enganxats junts sempre que l'interruptor està apagat, el circuit no s'ha completat, per tant no dibuix qualsevol corrent de la bateria.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back