regulades I no reglamentada convertidor DC / DC

E

ericmar

Guest
Hola,

Es pot saber wats la diferència entre una reglamentat i un DC REGLAMENT / DC?TI ha aquest tipus de DC aïllat en miniatura / DC.La seva sèrie DCR01 és un REGULAT un mentre que la seva sèrie és un DCV01 no regulada.

De fet, m'agradaria saber si aquests convertidors DC / DC, que proporciona només 1.000 ~ 1.500 Vrms tensió d'aïllament, es pot utilitzar per aplicar en un dispositiu de classe II BF mèdica o no?És la tensió d'aïllament prou alt?Que no compleixen amb el requisit?

Hi ha més petites en miniatura de qualsevol altre aïllats convertidor DC / DC disponibles al mercat ara?Sigues ADI hi havia una part nova pròxims caps d'aquest any, el seu ADuM524x, però la DC integrat / DC també pot proporcionar només fins Tensió d'aïllament 1000Vrms.Això és definitivament un xip bo que es pot augmentar la tensió d'aïllament de 4 kV a dir que aquest és un aïllador digital integrada amb DC / DC que és petit i bo per a la indústria i aplicacions mèdiques.

Gràcies per qualsevol ajuda per endavant.

Records,
Eric

La diferència entre el DC no regulada i no regulada convertidor DC és la mateixa que entre la font d'alimentació no regulada i no regulada, regulat en la tensió de sortida s'estabilitza i es manté constant (o quasi) els nivells, en les caigudes de tensió uregulated amb la càrrega (no hi ha tensió de càrrega pot ser> 20% superior a plena càrrega) ..
La majoria d'aquests convertidors DC-DC en miniatura tenen sortida uregulated ..
Vostè pot trobar una varietat de productes amb 3kV o fins i tot 6 kV de tensió d'aïllament, per exemple, NMV sèrie està classificat per 3kV i NMS sèrie està classificat per a 6 kV (C & D de tecnologies, tant no reglamentada), REC5 o REC3 sèrie (d'recomano, sortida regulada)) estan classificats per a l'aïllament 4kV ..

Records,
IANP

hi IANP,

Gràcies per ajudar!

Per desgràcia, els convertidors DC / DC de Recom són fins i tot més gran que una de TI.

Què mida físic és vostè després, i es pot utilitzar els convertidors amb una sortida no regulada?No reglamentada, no vol dir inútil o dolent, i en molts applicatins són gairebé tan bo com .. regulada
Aquests són alguns exemples de MORNSUN (http://www.mornsun-power.com/), especialment 3kV sèrie ET subminiatura (http://www.mornsun-power.com/products.asp?ClassPath=224, 255, i reorientar les accions = i feu clic a l'entrada fixa - la producció no reglamentada) ..

Records,
IANP

La mida és un problema molt gran per a mi!De fet, jo estic buscant una mica més petit que la sèrie DCR01/DCV01 la TI (tipus SMD), que és d'aproximadament 18 mm (L) x11mm (W) x2.65mm (H).

A més, el més gran és l'aïllament de la millor!

puc tenir DC / DC amb regulador Buck / Boost dues característiques que poden donar 5V (a) 500mA O P de 4.8V a 7.5V rang.però ha de ser per sota d'1 $.

I 5V a 12V (a) el pas 1A-up
He vist LM78S40 per a aquest que és menys d'1 $.

Estic Distrubing la seva discussió preguntant això aquí si sí que vaig a publicar a nou fil.

No crec que vostè serà capaç de trobar qualsevol DC menor que els convertidors DC DCR01/DCV01 ..

Records,
IANP

Nikhilele Benvolgut
Nou tema no estaria malament ..
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

IANP va escriure:

No crec que vostè serà capaç de trobar qualsevol DC menor que els convertidors DC DCR01/DCV01 ..Records,

IANPNikhilele Benvolgut

Nou tema no estaria malament ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back