reflectarray simulació utilitzant MWS CST

P

panou

Guest
[SIZE = "3"] Hola a tots, estic intentant simular un reflectarray utilitzant CCT ESTUDI DE MICROONES. El reflectarray és de 18 * 18 matriu circular amb un radi de 4'', la freqüència central 13 GHz Estic usant els pegats de mida variable en el reflectarray. Actualment estic utilitzant una guia simple com l'alimentació, no utilització dels pinsos banya. Però quan vaig tractar d'utilitzar el solucionador de passatgers, va ocórrer un error: [color = "vermell"] els recursos de memòria esgotada en intentar assignar matrius. Error en el càlcul Slovan matriu. [/COLOR] Potser he d'utilitzar un ordinador més potent de les matrius de grans? Algú té reflectarray simulats utilitzant CCT? Alguna ajuda? Gràcies! Millor, Panou [/SIZE]

Actualització: He intentat utilitzar el solucionador de equació integral, que funciona, però pren temps tooooo llarg.
Hola a tots, estic intentant simular un reflectarray utilitzant CCT ESTUDI DE MICROONES. El reflectarray és de 18 * 18 matriu circular amb un radi de 4'', la freqüència central 13 GHz Estic usant els pegats de mida variable en el reflectarray. Actualment estic utilitzant una guia simple com l'alimentació, no utilització dels pinsos banya. Però quan vaig tractar d'utilitzar el solucionador de passatgers, va ocórrer un error: [color = "vermell"] els recursos de memòria esgotada en intentar assignar matrius. Error en el càlcul Slovan matriu. [/COLOR] Potser he d'utilitzar un ordinador més potent de les matrius de grans? Algú té reflectarray simulats utilitzant CCT? Alguna ajuda? Gràcies! Millor, Panou [/size]

CST MWS no és adequat per a l'estructura de grans dimensions. Es basa en la tècnica d'integració finits i utilitza discretització volum. Crec que s'ha d'utilitzar l'impuls de ADS Programari FEKO. Es basen en el mètode de moment. A més, si vostè està familiaritzat amb Ansoft HFSS, perquè pugui utilitzar condició de frontera Floc per superar aquest problema.

Gràcies, vaig a tractar de FEKO. Estic usant els pegats de mida variable en el reflectarray, no és la cel unitària periòdica. Puc seguir utilitzant límits Floc? Crec que el límit només s'aplica per Floc matriu els elements són tots iguals.
MWS CST no és adequat per a l'estructura de grans dimensions. Es basa en la tècnica d'integració finits i utilitza discretització volum. Crec que s'ha d'utilitzar l'impuls de ADS Programari FEKO. Es basen en el mètode de moment. A més, si vostè està familiaritzat amb Ansoft HFSS, perquè pugui utilitzar condició de frontera Floc per superar aquest problema.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back