Quina altra més adequada mitjançant l'ús de PIC o ATMEL?

A

aziz92

Guest
Hi. Vull desing seguidor solar mitjançant l'ús d'Arduino. Majorment Arduino utilitza un ATHMEL. La meva conferència em demanen que faci servir PIC perquè la majoria ho va a utilitzar quan es treballa en la indústria. Puc saber de l'experiència, que és més estable? Si vull utilitzar això PIC significa que no pugui utilitzar una targeta d'interfície Arduino no?

Hi. Vull desing seguidor solar mitjançant l'ús d'Arduino. Majorment Arduino utilitza un ATHMEL. La meva conferència em demanen que faci servir PIC perquè la majoria ho va a utilitzar quan es treballa en la indústria. Puc saber de l'experiència, que és més estable? Si vull utilitzar això PIC significa que no pugui utilitzar una targeta d'interfície Arduino dret?
La seva conferència és el principal expert en la matèria, suposo. No sé per empresa anomenada Athmel però sé per Atmel. Tant Microxip (PIC) i Atmel (AVR) funciona molt bé. Té algun projecte per a la indústria? Mira rang de temperatura de la UC i altres parts, es veu disponible I / O, la resolució look nombre i la velocitat de l'ADC, ... En la indústria no hauria d'utilitzar Arduino o algunes targetes Pingüí, ha d'utilitzar bord desenvolupada propi dedicat a aquest treball i finalitats. T'imagines submarí nuclear o planta d'energia on es controla una part per alguns Arduino ... : -? No ha de basar el seu producte final / dispositiu en alguna placa de desenvolupament o panells protoboard. El que realment farà?

LOL ~ El meu pla per dissenyar panell solar automàtic .. Vull dir, el meu panell solar farà un seguiment automàtic del sol en azimut de 360 ​​graus i 180 graus d'angle zenital. Per al motor servo de control de dues, buscant al enternet, em vaig trobar amb granotes solen utilitzar una placa Arduino. Per tant, li demano a la meva conferència d'usar Arduino. Per al Arduino, veig que utilitzar Atmel (AVR). La meva estudi PIC. Així que la meva conferència, va dir el Atmel (AVR) és més difícil de understang res usar-lo. Normalment la gent fa servir PIC. Quin és el seu suggeriment? Sóc aquí per a tu idea que m'ajudi amb aquest projecte.

Així que la meva conferència, va dir el Atmel (AVR) és més difícil de understang res usar-lo. Normalment la gent fa servir PIC. Quin és el seu suggeriment?
Què dir després d'això les paraules de la seva conferència. :-D Espera a sentir Alexa per això. En aquest cas, crec que el millor és canviar l'escola. Tant el PIC i AVR s'usa en gran quantitat en un munt de projectes en tot planeta. La meva opinió que és millor per als estudiants a utilitzar algunes placa de desenvolupament Sirious com EasyPIC v7 per PIC (també per AVR altra placa de desenvolupament adequat) o qualsevol altre projecte de desenvolupament propi, i quan tot es fa a continuació, fer el seu PCB. Arduino no pot donar-li la comoditat en el desenvolupament com un gran tauler en desenvolupament que tenen un munt de coses incloses.

Què dir després d'això les paraules de la seva conferència. :-D Espera a sentir Alexa per això. En aquest cas, crec que el millor és canviar l'escola.
Bona idea .. LOL ~ hahahahahaha .. ho sento per mispell Sabia vostè sobre aquest projecte?

Per mi li dono mica d'antelació a Atmel preu perquè més baixa de la UC a diferència de Microchip. [COLOR = "Silver"] --- Actualització --- [/COLOR]
Bona idea .. LOL ~ hahahahahaha .. ho sento per mispell Sabia vostè sobre aquest projecte?
Sí, vostè pot buscar en edaboard fil Crec que trobareu alguna cosa útil per als seus necessitats, si Dont he circuits bonics, vaig a publicar.

t'he fet una ullada a baix cost de Microchip (al voltant de £ 20/30 £ al Regne Unit) Taules de microstick? tenen un programador a bord / depurador i una capçalera per connectar a una placa per als seus propis circuits trobem molt útils per a la ciència informàtica i de postgrau d'enginyeria electrònica i projectes de fi de carrera de pregrau

Sigues Microxip, però jo no entenia gran cosa en el PIC. Prefereixo aprendre Arduino perquè pot estalviar el seu temps per fer el maquinari del meu programació. Per la teva informació, el meu problema és com dissenyar la simulació mitjançant l'ús de la placa Arduino. Pots ajudar-me?

Crec que l'elecció de la millor microcontrolador per al projecte també sobre el que volen aprendre. Si voleu aprendre sobre els microcontroladors, probablement haurà de fer servir alguna cosa més que arduino. Però si vostè no sap molt sobre l'electrònica, i que vol és construir un dispositiu de treball, crec que Arduino és una bona opció. També per als primers projectes, utilitzant Arduino li dóna una arrencada suau. He utilitzat tant PIC i Atmel. Moltes vegades m'he trobat Atmel fulls de dades fàcils de comprendre i que no semblen tenir errors greus tan molts. Sovint controladors PIC haver estat més barat, encara. Crec que es pot triar qualsevol d'ells o provar els dos, no hi ha molta diferència en aplicacions no crítiques. Algunes persones diuen que és una merda Atmel o PIC que és una merda, però són només un munt de velles persones obstinades (crec que el seu professor entra en aquesta categoria també). Si vostè té una aplicació important (necessitat etc ADC ràpid o velocitat de rellotge), llavors vostè probablement trobareu que un pot ser millor que l'altre en l'aplicació específica. Si el professor diu que tothom fa servir PIC i és per això que també hem de, no deixa molt espai per a la innovació. Si tothom pensa així, ningú se li ocorreria res de nou. Odi aquesta mentalitat. Si jo fos tu, em tornaria a escollir un producte Atmel, estava Arduino o alguna altra cosa, només perquè em van dir que no ho fes. Per cert, salutacions des Penang :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back