Quina és la diferència betwwen analògica i digital de canal

P

praveen_akshay

Guest
que vaig veure en buk que el viatge del senyal analògic al canal digital i oposada.

Wat és la diferència real

 
praveen_akshay va escriure:

que vaig veure en buk que el viatge del senyal analògic al canal digital i oposada.Wat és la diferència real
 
Hey there,

No hi ha res anomenat canal analògic o digital, el canal és un mitjà físic que viatja a través del senyal com l'aire per a les senyals sense fils o de fibres òptiques o cables de línies de transmissió, és la modulació de la senyal que fan que tot el sistema digital o analògica.

Espero haver ajudat prou

 
Hola, la pau.primer Karim, no tots els canals són físics.un canal poden portar un senyal analògic o digital, però es diferencien només en equips de comunicació i si es pregunta sobre la diferència bitween analògica i digital, llegir el meu missatge a la comunicació digital (analògica vs. Digital Technologies).
 
Per entenc .. Canal es significa per a transformar l'ona (singals analògica) formulari per rebre els senyals del transmissor

i en la mesura que KNW ..canal són analògics ..cuz zero i un són encodec en senyals analògics (Manchester, binari, etc) i que la companyia fa servir per transmetre que ..així que pensi .. icanals anàlegs de la ...

 
No crec que podem dividir un canal com analògic i digital.Només podem diffrentiate només sobre la base del senyal real que flueixen, com de la senyal digital o analògic de senyal.

 
Estic d'acord en què no hi ha tal definatino de canals analògics i digitals .....Els canals són els mitjans justos per al transport de senyals.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top