Quin és el paper de Perl en VLSI?

M

meetspraveen

Guest
hey algú em digui Wat és el paper de perl, etc, en VLSI? dóna'm document relacionat amb que l'estudi de base?

en la seva majoria s'utilitza per perl puporse a la unitat de verificació de la regressió i analitzar els arxius de registre. desiners vegades també el fan servir ... És gud per aprendre perl, ja que ajuda molt en la reducció dels seus esforços i automizing les seves tasques.

Perl és un llenguatge de programació utilitzat en el flux dels codis de les seqüències d'ordres, l'entorn de verificació, banc de proves de conducció, etc ........ bo aprendre PERL .......... hi ha alguns documents sobre l'ús de les llengües Perl i scripts en aquest fòrum ........... només la recerca dels ............

Perl és un habilitat important per als enginyers de disseny ASIC. Jo script en perl per fer moltes coses: - la generació de codi repetitiu RTL, - per generar patrons de prova d'entrada, - a l'execució de la simulació, - per verificar resultat de la simulació, - modificar / sarna arxiu de dades.

Hem utilitzat Perl per processar el fitxer de registre de sortida NCsim, però que el codi va ser escrit per una altra persona. Jo entenc el poder de PERL, però sembla que es necessita un gran esforç de mantenir. En el nostre cas, si el simulador de sortir amb una condició prèviament mai abans vist, que l'estat hauria de ser afegit a la PERL-script, de manera que bé podria detectar i informar sobre ella. Doncs bé, el nostre equip PERL programador va fer el 'default' (fallthrough) informe d'un cas un error (Causa: Desconeguda), pel que no és que trobaria a faltar errors. ray123, podria enumerar alguns exemples senzills que va ajudar a PERL? (Nota: No estic demanant per l'actual codi de PERL, només una breu descripció en PERL fet la vida més fàcil!) Gràcies.

consultar aquest lloc web, tenen una seqüència d'ordres útils per al disseny d'ASIC perl. http://www.kwcpa.com/tools/ perl és com el poder com el C, però perl és tan fàcil com BASIC per al seu ús.

Perla és un processador d'arxiu mestre. En VLSI que s'utilitza sobretot com abans de la simulació de processament d'arxius i el processament posterior de simulació arxiu Sumit [size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'un minut: [/color] [/size] Una altra cosa que em vaig oblidar. Si tens un SystemC / C + + banc de prova de la perl pot ser cridat a través de la seva C / C + + API i pot ser utilitzat per donar format a les dades en línia també. Sumit

Perl és un llenguatge de scripting. En VLSI anem per la codificació en VHDL / Verilog. Perl és molt útil per generar vectors de prova real de temps que, per ser utilitzats en la varification del disseny. Podem tenir una millor interfície amb Verilog per a la verificació

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back