tractar d'usar múltiples antivirus en el seu sistema i actualitzar amb regularitat. tots els virus no pot ser detingut per un antivirus. trobar un conjunt d'antivirus no conflictives i utilitzar en paral · lel. o pot utilitzar AVG, NOD32 Kasper i en paral · lel. d'una altra manera XP és dolenta per a la protecció antivirus.
NOD 32/64 és un dels millors anti virus disponibles al mercat que he tracta de Symantec / Norton AV i alguns altres, però NOD és molt superior i no té fam de recursos. probablement únic inconvenient és o no pot actualitzar la definició de virus si no ur connectat a Internet. (Em refereixo als pegats de definició de virus no pot ser descarregat i actualitzat en aquest llavors) en cas contrari, és de llarg el millor
He provat un munt de programari antivirus, però els meus eterns problemes a l'ordinador són Virus.Win32.Saburex.a i Virus.Win32.Fidcop .... que va aconseguir un munt anteriors del programari antivirus instal · lat ... fins que experimenti Avira Home Edition i Comodo Firewall Pro ... ambdós són gratuïts ... i estan treballant molt bé per a mi. : D
la millor és caspersky. segon és Avast. però si vols un antivirus gratuït que és també el segon millor a continuació, utilitzar Avast. molt bé. sofraja
NOD32 és el millor per a mi. He utilitzat McAfee, Norton, PC-cillin abans ..... però encara es va envair. Després d'usar el NOD32, no tinc cap problema durant 3 o 4 anys.
He descarregat Avast continguts del web dues vegades. Les dues vegades que el meu unitat C es van infectar amb el virus. Va haver de tornar a formatar i reinstal lar el sistema operatiu. L'última vegada que utilitzo Avast. He sentit de Kaspersky era realment bo, pel que he descarregat el judici del seu lloc web. A meitat d'ells diuen que tinc McAffe antivirus instal · lat. Jo previouly desinstal, però no puc continuar amb la instal · lació a menys que retiri McAffe. Això se senten frustrats. Pot algú ajudar, gràcies
Els he utilitzat tots ............ el que busques és un bon antivirus que té un escaneig en l'arrencada bé. Jo prefereixo Avast ...... i és gratis! : D www.Download.com / Avast [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 3 minuts: [/color] [/size] que pot tenir el millor antivirus del món, però si vostè no es posa al dia automàticament o manualment, faci-ho vostè mateix, el no val res ......... mantenir-se en el cim d'aquesta. A més, o ho desitja, pot pagar per la versió d'actualització per obtenir el millor d'ella.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.