Quin és el millor antivirus per a Windows XP

C

champnim

Guest
vull saber quin és el millor antivirus per a Windows XP.Im utilitzant actualment AntiVir XP.

Bit Defensar és el millor antivirus i en la part superior en el rànquing també. Totes les persones que he suggerit està satisfet amb ell.

el millor antivirus que he fet servir és el McAfee VirusScan Plus. : D

al meu país hi ha una gran quantitat de virus local, que és el virus que creen dins de les whics país està dir que no hi ha dades sobre que el virus a la base de dades de gran fabricant d'antivirus com AVG, McAfee, etc així que per aquest tipus de virus que ha de netejar manualment. o vaig a fer la meva pròpia hehehehehehe Antivirus ..... de fet mai ús de l'ordinador del meu antivirus.

Avast La seva lliure i un gran virus d'espionatge Rookit protector.

Crec que AVG - s'usa en la feina i casa, sempre fa la feina.

Els virus no existeixen, són un producte de la teva imaginació. El rumor que s'acaba de propagar-se per les companyies anti-virals. Sobre un altre tema, per què ha desaparegut el meu pc lent, mantenir les coses de correu que no sé i em comptes bancaris estat buidada per una altra persona? : D Algú utilitza Kapersky? Estic pensant en un canvi del AVG que solen utilitzar.

[Quote = dac5bits] Crec que AVG -. Usar-lo a la feina i casa, sempre fa la feina [/quote] AVG 8 xupa ... L'actualització automàtica no funciona! : Cry:

Benvolgut utilitzar Symantic Antivirus o Kaspersky també ho fan

Hi ha un antivirus que vostè pot utilitzar com Bitdefender, NAV, Kaspersky, Nod32. El que és realment important és que aquest antivirus ha d'actualitzar sovint fan . Per això es necessita una versió registrada. Salutacions cordials! Venix [/u]

He utilitzat Antivirus Symantic. És bo i fàcil d'utilitzar. Però el més important és que cal actualitzar l'antivirus l'hagi utilitzat.

Kaspersky Internet Security és la solució completa .. ja que té motor antivirus integrat i també ofereix la millor solució contra qualsevol tipus de malware o spyware s'instal · li en el PC ..

Crec que Avast Home Editon és un bon programa i és gratis.

Jo ús AVG, ja que la seva actualització gratuïta i fàcil, però al meu país local, molts virus són més perillosos, així que ús pcmav? però crec que el millor antivirus és el mateix: D

Per a mi, Panda Antivirus, Detecta més malware, troians que mccafee i Symantec, i això és avui en dia essencials.

Hola, aconsegueix una versió amb llicència de Kaspersky Internet Security, s'instal · len, auto posar-lo al dia i oblidar-se dels cucs i troians. És el millor programari de seguretat que he utilitzat, i més en la seva memòria RAM de molt poca llum i utilitza.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back