Quin és el més baix COM (RS-232) la velocitat del port?

N

neazoi

Guest
Hola, En el context d'un projecte de dades de baixa taxa que necessito saber quina és la baixa COM (RS-232) la velocitat del port. La terminal d'hiper ha 110bps com una velocitat baixa, però necessito alguna cosa així com 8bps. Puc configurar aquest valor arbitrari en el meu programa, o hi ha alguns valors estàndard per a això? (Múltiples o no?)

Addicionals velocitats no solen ser recolzat pel sistema operatiu (per exemple Windows) els controladors estàndard, tot i un llegat amb UART 1.84MHz vidre seria capaç de satisfer-la. Una velocitat de transmissió aribtrary es pot passar a un de Windows (encara que no sempre per exemple, HyperTerminal), però es va rebutjar més probable. Controlador per maquinari no estàndard pot suportar velocitats de transmissió addicionals. Però suposo, que no tenen per sobre dels suplements de 115k de nou els lents. Vostè possiblement necessitarà modidfy el de Windows.

Gràcies per la seva resposta, Què hi ha de MS-DOS? Crec que els ports de comunicació es pot accedir directament a MS-DOS. Si aquest és el cas de la velocitat de dades pot ser qualsevol cosa, port desitjat, per exemple 8pbs?

Per aconseguir una baixa que una velocitat de transmissió en qualsevol PC fet en els últims 10 anys, seria difícil. En realitat podria ser més fàcil d'usar poc es colpeja al port paral.lel! Per què necessita una velocitat tan baixa? Quina és la seva aplicació? Hi pot haver una millor solució al seu problema ...

El port LPT és una molt bona solució al meu problema crec que, si el port COM no permet una taxa de dades tan lent. Utilitzant el port LPT que pot controlar exactament quant de temps després he d'enviar el següent bit, de manera que pot evitar les restriccions dels conductors. Tinc la intenció de crear un programa similar per als diferents programes de sèrie CW remitent (codi Morse) que hi ha a Internet. Per exemple, en lloc de transmetre una portadora de ràdio contínua i modular l'ús d'àudio (a Pròdic les diferents lletres), que podria utilitzar el port sèrie / paral lel de l'ordinador per activar / desactivar el transmissor. Així que la paraula clau serà produït per l'encesa / apagat del transmissor (controlat pel port de l'ordinador) i això li estalviarà un gran poder. Un altre avantatge és que el canvi d'amplificadors Classe-D es pot utilitzar, que són molt eficients. Ara, he trobat el programa CwType, això està molt bé. El problema és que estic treballant en un nou protocol de comunicació, de manera que el codi morse no és bo. He de transferir una sèrie de 1s i 0s al port de l'ordinador, és a dir, la transferència de les meves pròpies dades. No obstant això, la velocitat de dades ha de ser molt baix, com el codi Morse. Sona complicat que penso? La LPT probablement podria solucionar això?

Sí, vostè hauria de ser capaç de fer el que vulgui amb la LPT. Tingueu en compte que el port COM s'executa en l'estàndard RS232 per als nivells de voltatge en els pins no són 0 .. 5Volt. LPT usa 0 .. 5Volt. L'alternativa, si ja va a ús extern de l'electrònica personalitzada, és l'ús d'una interfície USB. Vostè pot aconseguir alguns realment agradable interfície USB ICs de FTDI que li dóna un port sèrie a través d'USB. D'aquesta manera vostè pot transferir les seves dades a una velocitat normal a través de l'USB a l'electrònica externa. La seva electrònica externa a continuació, decidir quan el transmissor i el receptor ha d'estar encès / apagat.

El primer que vaig pensar va ser utilitzar la LPT, i sembla que el millor "a mida" solució. Ja que m'agrada un projecte que es pot tornar a construir fàcilment per radioaficionats m'inclinaria per la LPT, ja que només un canvi poc transistor controlada és necessària per TX i per RX. 5V de la LPT és simplement perfecte. L'actual baixa del port LPT de manejar amb facilitat el transistor. Seré capaç de controlar el LPT directament des de Windows també o he de DOS només?

Vostè encara ha de ser capaç de fer-ho des de Windows, però pot ser més difícil que en DOS. Em temo que mai ha intentat accedir a qualsevol de la sèrie o el port paral lel de Windows! La raó per la qual suggereixo mirar USB FTDI les solucions, és que està més preparada per al futur (per quant de temps encara tindrem els ports paral.lels en els PC?) I segueix sent en realitat bastant simple de l'electrònica que els aficionats poden i han de jugar. Fins i tot té l'opció de que el disseny de la seva execució total de l'energia subministrada a través del bus USB (sempre que el requisit actual està per sota de 500 mA) pel que no necessita una font d'alimentació externa / bateria.

Moltes gràcies per la seva resposta a tots. Això sona molt útil. [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 2 hores 2 minuts: [/color] [/size] Hola, he trobat la manera d'escriure els bits a la LPT usant Borland C + + 01/03 paquet complet amb el outportb i inportb. Fery pràctic, molt senzill. Llavors puc utilitzar UserPort per executar el programa des de qualsevol plataforma de Windows, suposo, però de moment dos està bé. Sóc un programador des de 1998, així que no sabia que es podia controlar els seus ports del PC de forma directa i totalment personalitzada!

Hola he escrit un proggy per windoze que utilitza el port LPT d'aquesta manera, tot es fa en Visual Basic 6. Puc convertir els ports i baixar en un sol clic del ratolí. Miró CwGet i impressionat com voleu utilitzar similars en el meu equip VHF. Fet totes les interfícies i d'alguns circuits bona plataforma per introduir. Però m'agradaria estimar a saber com convertir els dits i ratlles per CwGet ON OFF o com un arxiu de text. La bona progs semblen utilitzar Delphi, però estar en VB6 totes les seves coses de port sèrie. Jo ús la dll anomenada Inpout32 bategues i la seqüència és el valor = 1 = & H378 PortAddress fora PortAddress, valor per convertir el port en el valor i = 0 = & H378 PortAddress fora PortAddress, valor per convertir el port de valors 1,2,4,8 , 16,32,64,128 al seu torn, els 2 pins a 9 Espero que això ajudi ....

Ah, per al protocol de CDW que estic desenvolupant en l'actualitat http://www.microwave.gr/giannopk que he escrit un programa que llegeix els bits (0-1) d'un arxiu i envia a la LPT i també per l'altaveu intern del PC que només s'executa en DOS i Windows 98 i abans, però jo crec que es pugui port en Windows 2000/XP amb un programa de desbloqueig del port. Si vostè està interessat anar a la pàgina web però es va advertir que CDW està encara en fort desenvolupament. PD: També és necessari per ajudar els contribuents en el projecte.

visitat el seu lloc i la descàrrega de material ara el que tindrà un looksee. Es pot escriure en VB6 com molt bona i la dll que esmento que permet a port per XP ja sigui de 32 bits o si la versió de 64 bits .... He sentit parlar de CDW lloc de la xarxa a través d'un lloc americà quan estava recorrent per obtenir informació sobre cw. La meva intenció és utilitzar un simple opto-aïllador alimentat pel port LPT i només ha de connectar on la clau cw va en la part posterior de la plataforma. Això el transmissor i donar to lateral també. Jo ho puc fer ara amb el so en usb (banda lateral superior), que com vostès saben és similar al tuning - o fins i tot demà, sempre que el receptor té la capacitat de cw com la seva continuació, només es tracta de convertir el tx de tant en tant .. ...

No sé on es llegeix sobre CDW que he pujat la primera versió incompleta d'unes poques setmanes enrere, però si es fa referència en el protocol dissenyat per mi, llavors crec que Internet realment es propaga la informació a tot el món molt ràpid! Ara, la raó no m'agrada VB i altres idiomes és el conductor. Per tal d'escriure programes que funcionin en sistemes operatius Linux i altres és necessari escriure el codi del programa basat en les regles del llenguatge (C + + en el meu cas) i no en el conductor (. Dll) Com es pot veure el programa del remitent bit basat en DOS però la utilitat de codificació / descodificació es basa a Internet! per la qual cosa es pot executar en qualsevol sistema i això és molt bo. Actualment estic escrivint el programa per llegir els bits del port i guardar-los en un arxiu, però això és més complicat ja que has de jugar amb els mesuraments de temps. SI ALGÚ SAP COM FER AIXÒ MOLT YOULD APPCERIATE la seva ajuda. El aïllador òptic és la millor solució per a la protecció del port LPT. El millor de CW és que es pot utilitzar amplificador Classe-D perquè tingui una gran eficàcia en una fracció del cost! Si va a CW / CDW I stringly recomanem amplificadors Classe-D.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back