Quin és el circuit més senzill amb la funció de plaça?

P

poloalex

Guest
Hola, Pot algú si us plau digui quin és el circuit senzill amb la funció de plaça? És millor per a alta freqüència i disponible en el procés CMOS. Gràcies.

o pot utilitzar oscil · lador (generador d'ona de pecat) i Segueixi per que pel comparador si a> 0 ----> = 5v a terme si en sortida = 0V

El circuit més simple més quadrada és en realitat un MOSFET pel fet que el corrent de sortida és proporcional al quadrat de VGS a la regió de saturació. En realitat, en general és una manera de treball actual. Per independència de la VDS, que per descomptat pot cascodo l'amplificador de font comú.

~ Ja només un MOS. Això és una bona idea. Gràcies! Però, algun altre circuit amb funció de plaça? Jo proporcionar una com s'enumeren a continuació. Is = Iin ² / 4Iα (ref: disseny de circuits integrats analògics: l'enfocament en mode de corrent, C.Toumazou, 1990)

Entenc el concepte de la llei del quadrat i = f (VGS ^ 2), però algú em pot explicar com es pot produir una quadrada actual, basat en aquesta llei? Estic segons els plans específicament a les pàgines 16-17 del llibre per sota de http://www.ifi.uio.no/in241/Gruppe/avlsi.pdf ("Per què, on i com? Eric A. Vittoz CSEM ") Com a la terra és la relació de 37 produeix? Gràcies per avançat Giorgos

Giorgo, yeia! És millor comprovar: Gris-Mayer 2001ed. a la pàgina 708. Vostè rebrà l'explicació matemàtica completa de la quadrada. Dimitris

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back