QuartusII 4.0 No es pot afegir byteblasterII com cable de descàrrega, per què?

E

edaboardman

Guest
Cap problema en el meu QuartusII 4.0: En el programador-> Preferències-> Maquinari Afegeix maquinari, només hi ha dues opcions: Masterblaster, Port: COM1/COM2, baudrate 115200 ..... Ethernetblaster. però vull utilitzar ByteblasterII, a port LPT1. El meu sistema és el programari Win2000 QuartusII està bé, la instal · lació en un altre PC està bé. En aquest PC, que utilitza per estar bé, però els últims Vull canviar el meu cable de descàrrega a la Byteblaster, aquest procediment és failue, i no puc restaurar el programari per donar suport ByteblasterII. i vaig haver de instal · lar win2000.inf a partir d'Altera. aquesta operació és correcta. Jo havia desinstal · lar byteblaster en controlpannel, vaig tenir desinstal · lació quartusII, vaig tenir fitxer de registre net amb System Mechanic - una eina, que tenia la prova quartusII5.0 ...... el problema segueix aquí. Qui pot donar-me una mà? Gràcies!

Hola, Fes una ullada al dispositiu-gerent de la secció "Àudio, Vídeo i Gamecontroller". Si el Byteblaster no està en la llista que has de instal · lar i que figura en el manual d'Altera. Quan el cable està a la llista pot triar en Quartus. Salutacions, cube007

a "àudio, vídeo i Gamecontroller", el Byteblaster és a la llista. i jo segueixi el manual d'stricktly

quan o fer front a aquest tipus de problemes,,,, o sempre recte en contacte amb alteracions ... en el lloc web d'allà,,, no és un estat THT enllaç "contacti'ns" en no buscar l'adreça de correu electrònic de suport tècnic ... el seu suport és el millor,,, tan ràpid núm eficaç per ... es refereix, sp

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back