Qualsevol fórmula sobre el temps d'assentament i de bucle ample de banda del filtre?

E

ETS

Guest
Com podem veure, més gran és l'ample de banda, menor serà el temps d'establiment.
Ara vull saber la fórmula exacta que revela aquesta relació!
Pls help me, thank you!

BW * T = 1BW ...ample de banda
T ...Tau

Com puc recordar que s'anomena la "llei de Kupfmüller"

ciao

eda4you: Gràcies per la seva resposta!

Estic perplex per aquesta fórmula.

Si la freqüència de la comparació és 25MHz, i suposem que l'ample de banda del bucle és 500KHZ, d'acord a l'equació de BW * Tau = 1,
Tau hauria de ser 1 / 500, 000 = 2US.
No obstant això, en el circuit PLL, és impossible d'aconseguir tan ràpid el temps d'assentament.

Com explicar-ho?

Fa molt de temps jo estava ocupat amb aquest tema.Així mateix, no creu que aquesta llei, però que jo recordi: per a un LTI (temps lineal de sistema independent) és cert, com ho verifiqui jo mateix.
Vostè no pot barrejar el temps d'assentament i tau!A la (¿quasi?) Tau cada cas és més curt que el temps d'establiment, segons l'ordre del sistema i els seus paràmetres.

A més potser el PLL no pot ser vist com un sistema LTI, a causa de la no-linealitat.

No obstant això, estic molt interessat sobre aquest tema.Deixa'm saber si vostè aconsegueix una cosa nova.

per a CP tipus PLL 2 segons per

de segon ordre per a qualsevol cas de factor d'esmorteïment és de 2
la 3dB BW = 2 * Wn
Wn frequncy naturals

i el temps sttling
ts = 1 / (factor d'esmorteïment * Wn) * ln (frequencystep / (error de la solució * (1-amortiment ^ 2) ^ .5)

i aquesta equació utilitzada per calculte el TS de la meva PLL

més detalls aquí
www-mtl.mit.edu / ~ / Perrott Distribució / PllDesign / pll_manual.pdf

Najfi, aquest enllaç no es pot treballar!

Khouly,
factor d'esmorteïment és de 2?Crec que el PLL amb aquest valor no té un bon rendiment.
El valor recomanat és de 0.707.

eda4you,
Quin és el significat de Tau? Pls explicar-ho!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back