qualsevol eina de síntesi es podria convertir el codi RTL purament porta?

A

asueee0

Guest
qualsevol eina de síntesi es podria convertir el codi RTL a l'aplicació a nivell purament porta?

Intenta Magma Blast
http://www.magma-da.com/c/ @ WgnCXEhDu5aa./Pages/BlastCreate.html

però sembla que no hi ha una versió demo per descarregar a diferència de ModelSim i synplicity.

eina de síntesi lògica s'utilitza per a la descripció RTL synthsized a nivell netlist porta.Aquestes eines poden ser Synopsys disseny compilador o visió del disseny, o MentorGraphics LeonardoSpectrum.
Així que si vols RTL -> Porta, quina altra cosa pot ser, a més d'usar una eina de síntesi lògica?

HI, SKYHIGH,

He sentit de la majoria d'aquestes eines, i estic fent servir synplify professional, però, s'implementa el RTL en alguna cosa que es basa el dispositiu (de tot tipus de venedors FPGA) i no en nivell de la porta primitiva.Per als enginyers pràctics, que és sens dubte el que vulguin, però per al principiant HDL com jo, vull veure com es veu com a nivell de la porta exclusivament, per això vaig demanar eina Synthese tals.per la qual cosa qualsevol dóna alguna pista?gràcies.

Només cal mirar la opinió de RTL en Synplicity, que es mostrarà el seu disseny en una genèrics de nivell RTL (en lloc del dispositiu de LUT nivell).

Fins on jo sé, perquè jo els he fet servir abans, LeornardoSpectrum i Disseny del compilador / Visió té múltiples nivells de visualització, de xip o de nivell de sistema, el nivell de components, fins al nivell de la porta on es poden veure les interconnexions de incomptable nombre de portes d'entrada a de sortida.També serà la ruta crítica!Estic segur que altres eines competitives com Synplicity té també.Vaig sentir parlar de Synplicity perquè un dels meus amics el va utilitzar per projecte basat en FPGA per a un sistema de control Automative utilitzant CAN.

Intenta WebPack XILINX o ModelSim.

asueee0 escriure:

qualsevol eina de síntesi es podria convertir el codi RTL a l'aplicació a nivell purament porta?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back