Què hi ha de dolent amb aquesta OPA GainBoosted

Hr_rezaee Màx: thanx molt!!

Jo ja havia llegit el diari i trobar l'equació (3), però en aquest paper, no tenen l'altra equació (4) que donen a la zona "segura" del guany unitària de freqüència de l'opa aux, pel que fan de la Unitat -Augment de freqüència de l'OPA aux més gran que l'OPA principal.

respecte!!

Hola
Sí, crec que ha dit la veritat.
vostè té un segon pol, prop de la primera pole de la producció
tot el problema és ell.
intenta una altra cosa
reemplaçar tots els seus CMFBs amb l'ideal després informar els resultats de la simulació.
records

Hr_rezaee Màx: Vol dir que en l'amplificador principal, el segon pol és a prop de la primera pole?Vaig a substituir tots els meus CMFBs amb l'ideal, i modificar l'AMP MAIN.

Hola
wjxcom va escriure:

Hr_rezaee Màx: Vol dir que en l'amplificador principal, el segon pol és a prop de la primera pole?

Hr_rezaee Hola: Ja he modificar l'OPA principal, és a dir, modificar la M = 70 de M3 i M4 a M = 160, i modificar la M = 60 de M9 i M10 a M = 100, pel que la segona pole de l'opa principal és allunyat, pel que el PM es 43, el guany es 84dB, i el GBW es 305MHz, el poder és 19mW.

Al mateix temps, puc reemplaçar el CMFBs amb l'ideal, i he trobat que l'OPA amb el CMFB ideal és el resultat de la simulació de l'OPA amb el CMFBs real.

el circuit modificat es poden trobar en el fitxer adjunt.

Thanx!!
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

val
gràcies
Vaig a veure que tan aviat com sigui possible.
records

Hr_rezaee Màx: em dónes un consell de nou?Crec que puc millorar aquesta OPA GainBoosted!

thanx!!

Hola
Ho sento, estic ocupat.
pol de verificació del node de plegat.
Potser la seva segona pole és.
de la fugida de M9 i M10 en l'amplificador principal.
records

Hr_rezaee Màx: Lamento molestar-te!He de verificació de l'amplificador principal, i la segona és en el drenatge de la M9 i M10, per la qual cosa augmentar la corrent de M7 M8 M9 i M10 a fer el segon pol més gran.

Malauradament, encara que el segon pol es pot fer més gran, al mateix temps, l'augment de l'OPA és menor, només 84 dB.

thanx!!!

Hola
Malauradament, aquests són els inconvenients de cascode creuats.
pot reduir la mida del transisors entrada de auxp i amplificador principal.
però sí, perdrà el guany.
Una altra forma és augmentar la càrrega.
depèn de la seva aplicació i especificacions.
Va ser molt útil per a mi.
rregards.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back