Què hi ha de dolent amb aquesta OPA GainBoosted

W

wjxcom

Guest
Hola a tots: Jo sóc el disseny d'una OPA GainBoosted, ara hi ha algunes preguntes que s'han de resoldre!

La càrrega de l'OPA és 1.5pF, i el GBW de l'OPA és 300MHz.

Al principi, el disseny de l'OPA principal de l'OPA GainBoosted i la GBW de l'OPA MAIN 300MHz, la càrrega de l'OPA és 1.5pF, el marge de fase de l'OPA PRINCIPALS és de 53.

Després de dissenyar l'OPA principal, al meu disseny Nmos_INPUT AUXILIAR OPA i Pmos_INPUT AUXILIAR OPA.El GBW de l'OPA AUXILIAR Nmos_INPUT és 373MHz, la càrrega de l'OPA és 0,6 pF, el marge de fase de l'OPA PRINCIPALS és de 84, El GBW de l'OPA AUXILIAR Pmos_INPUT és 381MHz, la càrrega de l'OPA és 0,6 pF, la fase d' marge de l'OPA PRINCIPALS és de 84.

Però després de la simulació, vaig trobar que l'L'GBW de l'OPA GainBoosted és 336MHz, el marge de fase de l'OPA GainBoosted 20 (la càrrega de l'OPA és 1.5pF).

Crec que el pol i el zero Shoul ser a la freqüència de guany unitària, pel que si el marge de fase de l'OPA MAIN 53, el marge de fase de l'OPA GainBoosted ha 53, no sé per què el marge de fase de la GainBoosted OPA és a 20?

Ajuda'm, si us plau.thanx!!

L'esquema complet i el netlist de l'OPA es pot trobar en el fitxer adjunt: gain_boosted.pdf l'OPA és el principal, el auxiliary_n.pdf és l'OPA AUXILIAR Nmos_INPUT, la auxiliary_p.pdf és l'OPA AUXILIAR Pmos_INPUT; cmfb_n.pdf és el CMFB circuit de l'OPA AUXILIAR Nmos_INPUT; cmfb_p.pdf és el circuit CMFB de l'OPA AUXILIAR Pmos_INPUT, la opa_bias_improve.pdf és el circuit de polarització de l'OPA GainBoosted i l'OPA AUXILIAR; balun.pdf es pot utilitzar per a la simulació de CA, la Gain_Boosted_ac . sp és la netlist de l'OPA, i el csmc.lib és l'arxiu de biblioteca de l'OPA.
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Prawdopodobnie już za niecały tydzień, bo 18 grudnia ruszy zimowa wyprzedaż na platformie Steam. Takie informacje pojawiły się w serwisie reddit. Trwać ona ma do 2 stycznia 2015 roku. Informacja wydaje się prawdziwa, gdyż poprzednia zimowa wyprzedaż ruszyła 19 grudnia....

Read more...

Hola
Crec que el seu aux.amp estan en tríode (jo no simulae ella, és una conjectura.)
records

Hr_rezaee Hola: Ja he simular el aux.map, i no trobo la aux.amp estan en tríode.

Per què creus que l'aux.amp estan en tríode?

records

Hola
perquè
VGS6 dels principals és igual a VDG2 de la N-amp aux.
així, VDG2 = VGS6 i potser més gran que una TV.
records

Hr_rezaee Màx: per què VDG2 = VGS6 i potser més gran que VT??
I simular el circuit, thay estan a la regió de saturació!

records

Hr_rezaee Hola, és amable de la seva part per respondre al meu tema, thanx!la N-amp aux és a saturar.

Jo ús HSPICE i ús. PZ per simular l'OPA, després de la simulació, encara que un zero i un punt de pol es van trobar al 335MHz a l'ona, no em sembla el pol i el zero a 335MHz a l'arxiu. Lis.Jo no sé per què!

Ajuda'm, si us plau, thanx!

Hola
I simular el seu circuit
Crec que ha de reduir Wu d'amplificadors aux.
No estic segur de veure el paper de Bult.
records

Hr_rezaee Màx: donar gràcies de nou a la resposta del meu tema!!Al mateix temps, quin és el títol de l'article Bult's?

Hola
veure aquí
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=471205 # 471.205
records

Hr_rezaee Hola: He llegit aquest document.Descrita en la present document, si la freqüència de la unitat i el segon pol de l'opa principal és W4 i W6, faig la freqüència de la unitat dels auxiliars Wu OPA ": W4 <" wu "<W6.així que en el meu disseny, el wu és 335MHz, i en la regió: W4 < "wu" <W6.

Així hr_rezaee, podria ajudar de nou?thanx you!!!

Hola
He reduït la mida de la M00 en dues amp aux.(que vol dir que redueix actual d'amplificadors aux i així, GM de transistor d'entrada i així, Wu d'amplificadors aux).
i vaig veure que PM (marge de passada) és massa millor que abans.
Try This (ha de redissenyar amperes aux per a una millor resposta)
records

Hr_rezaee Hola, reduir la mida de M00 en dos amplificadors aux i he trobat que el PM és millor que abans!

Però tinc la pregunta: si puc reduir la mida, és a dir, reduir el Wu aux d'amperes, llavors l'equació (4) que s'esmenta en el document "Una ràpida solució d'amplificador operacional CMOS per a circuits SC amb 90 dB de guany DC" writes per Bult no tornarem a estar satisfet, no?¿Per què la PM és millor ara??

Hr_rezaee Hola, sóc amable de la seva part perquè m'ajudi, thanx!

Hola, fet o tractar de reduir les mides de M5 ~ M8 a AMP principal per millorar la PM?

Hola
No estic segur
però crec que mesurar l'ample de banda dels amplificadors aux malament.
Crec que s'ha de mesurar la capacitància a la porta de M5, M6, M7 i M8.
a continuació, utilitzar aquest condensador com la càrrega de amperes aux.
potser t'ajuda.
records

Hola jeffsky520: quan jo puc reduir l'ús de les mides d'M5 ~ M8 a AMP principal, aleshores el guany d'AMP principal serà reduir!

Hr_rezaee Hola: Jo faig servir aquesta frase per Meare la capacitat en la porta de M5, M6, M7 i M8, és a dir,
". OPCIONS POST BREU NOMOD CAPTAB ACOUT CSDF SONDA = 0 = 2",
No estic segur si la meva mida és correcta!Em fas un consell per mesurar la capacitat en la porta de M5, M6, M7 i M8??

thanx!!!

Hr_rezaee Màx: Lamento molestar una altra vegada!però quin és el teu pixes de «CAPTAB és bo"?

thanx!!!

Hola
veure els resultats de la simulació:

captab:
0: outnn = 1.4726p
0: outnp = 1.4726p
0: outpn = 2.0139p
0: outpp = 2.0139pauxn:
GM1 = 3.9659m Cl = 1.4726p Wu = 428,62 MHz

auxp:
GM1 = 4.8700m Cl = 2.0139p Wu = 384,86 MHz

principals: