PWM equació de sortida per al temporitzador 555

Jo solia PSPICE per al circuit de folowing donat a tot el temporitzador IC 555 per veure la trama de PWM: i té la següent sortida. La idea bàsica era fer servir el 555 com multivibrador astable que va ser discutit en la següent entrada: http://www.edaboard.com/thread64259.html # post933387 les fórmules que utilitzen: t1 = 0,693 ( RA + RB) ---------- cicle de càrrega C1 t2 = 0.693 (RB) C ------------------% descàrrega cicle de cicle de treball = t1 / (t1 + t2) Per al resultat següent combinació que es va donar va ser obtingut;% D = freqüència de 66.66% = 4.8kHz

Com vas aconseguir aquesta equació per C_tot i per la forma en la tensió d'alimentació és pràctica 11,90 V.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 12:50 --- ------- post anterior va ser a les 12:40 ----------</span></span>
Ashish alta, el circuit que has publicat, on és variacions CV? Això és el que vull.

Com vas aconseguir aquesta equació per C_tot i per la forma en què la tensió d'alimentació pràctica 11,90 V
C_tot = T / R / ln [Vcc / (VCC-Vctl)] és de T = RC * ln [(Vcc / (VCC-Vctl)]

Com vas aconseguir aquesta equació per C_tot i per la forma en la tensió d'alimentació és pràctica 11,90 V.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post va afegir a les 12:50 ---------- Previous post va ser a les 12:40 ----------</span></span>
Ashish alta, el circuit que has publicat, on es variacions de CV? Això és el que vull.
Com ja he dit que he utilitzat la configuració astable circuit multivibrador i si vostè és conscient de PSPICE de codificació es pot veure clarament que no utilitza pins. 5 de 555 i s'alimenta la tensió de control a través d'ell i el mateix es pot veure a la sortida. Ynu pot veure la diferència entre els resultats d'aquest missatge i que el lloc de l'enllaç i ja et va donar. A part d'això, si vostè encara està satisfet vostè pot fer la seva consulta sigui més comprensible per a mi.

Hola Ashish, tinc els següents dubtes del seu circuit. 1. L'has CV a variar de 1/3VCC a 2/3VCC, però no veig al circuit d'ona sinusoïdal variant molt menor que 1/3VCC i encara la producció és present. 2. Què puc màxima freqüència d'alimentació al pin n º 5. Quina ha de ser la investigació corresponent i els valors de C. 3. En mirar a la seva forma d'ona d'ample de pols, no sóc capaç d'inferir l'amplitud instantània de l'ona sinusoïdal. Aquesta és la meva pregunta original. Relació entre l'ample de pols i la magnitud de la tensió de control perquè jo pugui dir que si dono de menjar per exemple 5 V, llavors jo hauria de correspon PWM de sortida i així successivament.

Pel que no podia considerar la substitució de l'AR per una font de corrent constant (amb un transistor PNP, per exemple). Com vostè sap, la fórmula seria: T = Vctl * C / I ja que és constant T es proporional a Vctl (en una gamma limitada a menys de 0 a 12V com vostè descobrirà). Si encara en aquest cas T és diferent dels resultats de la fórmula (que és probable que passi) vostè haurà de considerar també els retards entre: Trigger - C> d'alt rendiment en Vctl -> Kerim baixa producció

Kerim ja amb font de corrent constant, PWM és realment lineal. gràcies

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back