PWM equació de sortida per al temporitzador 555

K

kishore3677

Guest
hola algú pot explicar la relació entre la tensió de control i de sortida PWM d'un temporitzador 555. buscat molt, però no va poder aconseguir un.

Reviseu aquest enllaç [url = http://www.kpsec.freeuk.com/555timer.htm] 555 i 556 circuits temporitzador [/url] tots els modes s'expliquen i les equacions per calcular la freqüència o el deure d'Alex

En realitat estic buscant un voltatge de control PWM variable, no amb la marihuana, com es mostra en els enllaços suggerits.

ja ens registrem en el lloc, però algú pot explicar clarament matemàticament la relació entre la tensió de control i de sortida PWM.

[QUOTE = kishore3677, 933.881]. En realitat estic buscant un voltatge de control PWM variable, no amb la marihuana, com es mostra en els enllaços suggerits [/QUOTE] En aquest cas, necessita utilitzar un disseny especial PWM ICs, que inclouen ajustos per separat de la freqüència d'oscil de tensió i permetre el control extern.

Si vostè té un exemple per començar, podria ser possible trobar una fórmula perquè quan s'utilitza com a circuit PWM.

Vull dir ... vas començar amb alguna cosa? És a dir, vostè té un circuit específic en què els principals IC és de 555 i li agradaria saber, per exemple, la relació entre el voltatge en el pin 5 i la seva forma d'ona de sortida en el pin 3? O simplement estàs fent una pregunta en general?

sí, jo per cable 555 segons la fitxa tècnica. Gallet al pin 2 i l'entrada de modulació en el pin 5. Obtenció de sortida PWM, però incapaç d'establir una relació directa entre la tensió de control i ample de pols. No és capaç de relacionar matemàticament.

Ja veig ... S'utilitza el 555 com monoestable. Només per estar segur, és el seu senyal de tret té una freqüència constant (intervals iguals)? Per exemple, que és el voltatge de la font d'alimentació? Està regulat? Ja que el circuit de cable, que els valors que ha seleccionat per l'AR i C? Perdó per preguntar massa ... Jo ús per al càlcul de la construcció de circuits reals. La forma general de qualsevol fórmula, per a fins educatius, necessita més treball per incloure totes les condicions possibles: exfoliant:

si el meu gallet té una freqüència constant amb 50us ample de pols. El valor de R-10K i C-10nF. Sí, la meva font d'alimentació és un lineal, no SMPS. També he desacoblat amb 0.01uf. Ara cap pista.

No veig els valors: wink: la freqüència d'activació i tensió d'alimentació si no està segur sobre els seus valors, que poden donar les memòries que prefereixi. M'agrada treballar amb les fórmules de la que pot obtenir resultats numèrics d'un o més exemples. Perquè es pugui verificar el seu treball en un circuit real.

activar la freqüència 50 Hz, 12 V tensió d'alimentació.

Ara estem preparats per al treball ... Anem a examinar el que està darrere pin5. No és un divisor de tensió. La seva resistència és superior 5K i 10K l'inferior (en realitat 5K 5 K). Així que la tensió pin5 si està oberta s'ha de: Vctl = Vcc * 10 / (5 + 10) = Vcc * 2 / 3 En el nostre exemple: VCT = 12 * 03/02 = 8V Ara, quan arriba el senyal de tret (a la seva hi vores baixes), C és alliberat de oin7 i carregar a través de l'AR. Continuarà ... Nota: quan estic en les pàgines d'internet edaboard meva curta a l'atzar ... així que he de reiniciar.

He intentat utilitzar la següent equació Vc = Vcc (1-e (-t/RC)). Substituït Vc per a diferents tensions de control (4 a 8 V) i va tractar de trobar T corresponent, en teoria. Ara mitjançant l'experimentació, no puc arribar a cap part prop dels valors teòrics.

Fins i tot en pin5 = 7V per exemple, és bo que va fer algunes proves ... pot compartir els seus resultats de manera que podem analitzar junts.

si vaig a compartir alguns dels resultats: la pràctica els valors R = c = 9.83K 15nF. Voltatge de control V = 4 ----> PW = 56us CV = 5V ------> PW = 78us CV = 6V -------> PW = 102us CV = 7v ------- -> PW = 133us CV = 8V --------> PW = 171us

Ok ... així que anem a considerar la seva t mesurat (PW), com les dades donades i saber que C 555 IC realment veu. Suposo que es pot comprovar que l'AG s'ha fet el valor de 10K. M'acabo de donar compte dels valors reals de l'AR i C. .. Ho sentim C_tot = T / R / ln [Vcc / (VCC-Vctl)] Sembla que C_tot (vist per 555) és d'aproximadament 12 nF (ho sento, això està malament: oops:) 14.05nF @ @ 5V 4V 14.72nF 14.97nF @ 6V 7V@15.45nF 15.83nF @ 8V Així que crec que hem d'afegir un altre factor en la fórmula de C per incloure la Vsat del pin 7: Vc (t) - Vc (0) = [Vmax - Vc (0)] * [ 1 - i ^ (-t/RC)] On Vc (0) = Vsat (a temps 0) T = RC * ln [(Vcc - Vsat) / (Vcc - Vctl)] És millor aïllar Vsat primer. Vsat = Vcc - (Vcc - Vctl) * i ^ (T / RC) Això no va funcionar massa: trist: Si això em passa a mi ... No dormiré fins que em donin les claus que falten: somriure: No estic segur de fins a quin punt el retard de l'activació de sortida (baix a alt) i de Vc = Vctl a la producció (major a menor) contribuirà en la mesura d'ample de pols. En qualsevol cas, ja que tenim 12V, prefereixo carregar C amb corrent constant al seu lloc. Crec que ja va veure com fer-ho en el següent paràgraf "Rampa lineal".

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back