PWM controlador UC2844/UC1844 de Pspice

M

Mrjimbeam

Guest
Hola a tots estic corrent Orcad 16.0. Estic tractant de construir i simular un convertidor flyback àpex del UC2844/1844 PWM-controlador. Però estic en rebre un cercle verd a la part superior esquerra del controlador, i quan faig doble clic en el cercle em surt el següent missatge:
ATENCIÓ: [NET0093] No PSPICETEMPLATE de U5, fent cas omís [/ CENTER ] Com puc solucionar aquest error, gràcies Molts MrJimbeam​

Estic tenint el mateix problema ... Pot algú si us plau ajuda?!

Intenta col · locar el símbol de ... \ tools \ captura \ Library \ PSpice \ advanls \ CONTROLLER.OLB. Es pot usar el símbol de les eines \ captura \ biblioteca \ regulator.olb o eines \ captura \ biblioteca \ Misc2.olb. Aquestes biblioteques no tenen model de simulació associada amb ells i obtindrà per sobre d'error. En cas que vostè està utilitzant els símbols de ... \ tools \ captura \ Library \ PSpice \ advanls \ CONTROLLER.OLB, si us plau revisi la configuració de PSpice. Vostè ha de tenir NOM.LIB configurat com lib GLOBAL i vostè ha de tenir .. \ eines \ PSpice \ carpeta de la biblioteca en la ruta de biblioteca, baix valor de Simulació, l'arxiu de configuració, Biblioteca TAB. Espero que això ajudi.

Hola, si us plau, em podria dir on es troba l'arxiu. Lib del uc2844? He trobat un arxiu. OLB al lloc web de Texas Instruments. Necessito aquesta biblioteca per tal d'usar-lo en una simulació PSPICE. moltes gràcies!

Vostè ha de descarregar l'arxiu. Lib també des del lloc de TI.

.. Vostè ha de descarregar l'arxiu lib també des del lloc de TI
Ja he buscat en lloc web d'IT, però no hi ha un arxiu lib dedicada a la UC2844 .. En comptes de l'arxiu. Lib de UC2844 he trobat el fitxer. Lib de la UCC28C41, -2 i -3 "http://www.ti.com/adc/docs/midlevel.tsp?contentId=55102". Vaig a tractar de simular aquest circuit seguidor i espero que entenguin la seva funció.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back