Pt1000 aplicació de la pregunta

R

rudie

Guest
Hola nois, tinc alguns dubtes sobre el mesurament de la temperatura. Estic tractant de mesurar amb precisió amb un AD8230. Primer de tot, no pot aconseguir el treball AD8230, el circuit és a la Atachment, no sé el que estic fent malament. I construir exactament el mateix esquema que en el full de dades. També tinc una pregunta sobre el Pt1000. Com es pot veure en l'esquema (la resistència variable és el Pt1000). El Pt1000 té 2 cables. Però es preguntava com puc connectar un Pt1000 que té 4 cables? Espero que algú em pot ajudar amb aquestes preguntes. Saluda Rudie

El AD8230 pot funcionar tan baix com G = 2. No obstant això, des del rang d'entrada diferencial es limita a aproximadament 750 mV, el AD8230 configurada al G <10 no fa ús de la gamma de voltatge de sortida total.
En la seva aplicació, tensió màxima d'entrada diferencial és excedit, probablement causar saturació la tensió de sortida del voltant de 1,5 V. de quatre fils de connexió s'utilitza per a la compensació de la resistència del cable, amb un nivell de resistència més gran de Pt1000, és sobretot que no siguin necessaris. Però hi ha més que dos cables connectats a cada terminal del sensor amb la mateixa facilitat es pot identificar amb un polímetre. En el circuit, té una natural de diferenciació en les terminals d'origen i el sentit que podria ser utilitzat per a una connexió de quatre conductors, però per a la compensació de resistència del cable, que hauria d'utilitzar una font de corrent reals en lloc d'una resistència divisor per al biaix del sensor llavors. El desavantatge de divisor resistiu és de tota manera, que la tensió mesura no és exactament proporcional a la resistència Pt1000, per la qual cosa ha de modificar la seva funció de linealització de sensors d'acord amb R1 + R2 valor.

Gràcies per la seva resposta. Veig que he comès un error en l'esquema que he fet. el valor de R és ponche de 4K7, però 22K. El Vdiff llavors 254mV. Així que estic sota la 750mV Vdiff que pot ser màxima. En aquesta situació, la sortida es manté en un valor de 7.5mV. Com és això possible?? saluda Rudie [size = 2] [color = # 999.999] després de 4 minuts: [/color] [/size] si un divisor de resistència no és prou precís com fer que una font de corrent constant, que és molt precís. saluda Rudie

Jo tampoc ho entenc, per què la producció es manté en el 7,5 mV. Com es mesura la diferència de voltatge a través de Pt1000 espera? He d'admetre que no tenia encara l'ús AD8230 i no supervisar totes les seves propietats. Acabo de trobar aquesta observació en el full de dades (a la pàgina 12 de datsheet Rev B)
La tensió de referència, la realitat virtual, es limita a-VS + 3,5 V a + VS - 2,5 V.
Al meu entendre, això vol dir, que no pots lligar VR al negatiu. Quant a la font de corrent versus resistència en sèrie amb Pt1000: sòl utilitzar resistències en sèrie, sobretot quan no hi ha resistència del cable més gran ha d'esperar. La pregunta més important és, com calibrar la seva mida. Amb una resistència de Accuray sèrie d'alt i es deriven de referència ADC de la mateixa font o el voltatge de referència, que condueix a la resistència en sèrie, Pt1000 de mesura es remunta a la relació de la resistència, no depèn de cap referència. Bàsicament, això també es pot fer, quan una font de corrent es deriva de la mateixa referència, però introdueix un error addicional dels components electrònics. Precisa de la temperatura es calcula normalment amb un polinomi, es pot modificar per reflectir l'efecte de resistència en sèrie o utilitzar el polinomi estàndard i calcular la resistència Pt1000 de sortida del divisor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back