Pseudo-aleatoris binaris generador de soroll

S

steven_arnold_85

Guest
Hola, em preguntava com havia de començar a construir un generador binari de pseudo-aleatoris de soroll. Jo volia per a la seva construcció totalment fora dels components bàsics analògics. Si és possible no vull fer servir un xip programable. Podria algú ajudar amb un disseny de circuit, o donar un enllaç a un lloc amb un? Gràcies

Crec que necessites un canvi de registre (flip flop o alguna cosa així) i els components de sincronització. A la sortida del generador, el que necessita alguns aspectes de memòria de memòria intermèdia

Proveu el circuit connectat .. Si ha de canviar a poc a Streem bytes necessitareu:
El senyal no es mostra més sovint que cada pocs centenars de nanosegons, per evitar la correlació entre els bits consecutius. Hi haurà un biaix notable (1s més probabilitats que els 0s, o viceversa). El biaix pot ser reduït en gran mesura per una operació XOR bits de primes pocs junts. Probablement una millor idea és prendre un gran nombre de bits i l'ús d'una bona funció hash per reduir-los a un nombre menor.
Una cordial salutació, IANP

Gràcies per ajudar els nois, però necessito un generador pseudo aleatori. És l'atzar, però sempre segueix la mateixa seqüència si es reinicia. Alguna altra idea? Gràcies

es pot fer referència a l'ADC delta sigma on hi ha un mètode DEM que pot satisfer les seves necessitats

No em puc imaginar com construir un pseudo-aleatoris repetibles generador amb parts analògiques! Jo suggereixo un LFSR. Conté un registre de desplaçament simple, unes poques portes XOR o XNOR, i un rellotge. Vostè tria la velocitat del rellotge i el registre de longitud per adaptar-se a la seva aplicació. Heus aquí una nota d'aplicació que mostra com posar-ho en pràctica en una FPGA que té un munt de registres barat desplaçament de 16 bits, però també és fàcil de construir amb xips de la lògica ordinària. http://www.xilinx.com/bvdocs/appnotes/xapp210.pdf

Generadors PN pot ser implementat utilitzant registres de desplaçament, o principalment, D-flip-flops i el patró de seqüència binària generada depèn de les connexions entre aquests D-flip-flops, i la longitud del patró en funció del nombre d'etapes de la D-flip-flops. Per més informació o pot llegir en Comunicació Digital de Simon Haykin

Crec que he llegit que el generador pseudo aleatori abans, des del disseny de maquinari digital John Peatman és (c) 1980. No estic segur si és disponible, però la PRBS es compon principalment d'un registre de desplaçament i la porta XOR.

Vostè pot trobar gairebé tot el relacionat amb els generadors de soroll pseudo-i també alguns exemples de bon disseny en el següent llibre: L'art de l'Electrònica - Horowitz Hi ha un capítol dedicat a aquest tema que és la millor descripció que vaig veure després de molts anys de recerca. I es pot trobar aquest llibre en edaboard. Seguiu aquest enllaç: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=58029&highlight=art+electronics S.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back