Proteus - Simulació RS232

H

Help

Guest
Hola, algú em pot dir com utilitzar el programari de simulació Proteus per simular el RS232. Quin instrument que pot utilitzar per simular? i on puc obtenir l'eina d'instruments? Puc saber Proteus es va ficar el HyperTerminal? Tracte d'usar l'eina vterm (obtenir a partir de mostres de Proteus si mateix) per simular, però no pot simular la visualització correcta! : | Gràcies.

Intenta veure amb l'eina osciloscope, el que està passant en les línies de senyal, i no UC programm està simulant en absolut.

Hola, em connecto al osciloscope a la UC TXD P3.1, podem obtenir el resultat del senyal de transmissió (fent una prova per a les dades trasnsmit). No obstant això, el vterm mostrarà paraula diferent, crec que hem de posar-ho en ASCII, però com? Gràcies.

Assalamo Allykum! Una vegada que tingui el mateix problema, en aquest moment el meu MAX232 va ser cremat i no estava funcionant correctament. Quan replcae el MAX232 què es va iniciar el treball correctament. Comproveu el MAX232. En aquesta situació, en enviar les dades a continuació, en AT89C51 em surt el mal les dades, però després de substituir el MAX232 es va resoldre el problema. Cuidi Allah Hafiz Zeeshan Shareef Electrònica Industrial Enginyer IIEE, PCSIR, Karachi 0321-3805211

hola, tant si es tracta de treure el MAX232 ACTUAL torni a col · locar la nova MAX232 però segueix sent el mateix resultat. Si us plau, em poden ajudar a revisar el meu circuit? Adjunto a continuació és el meu circuit de simulació. Gràcies.

o pot utilitzar la consola virtual de Proteus per simular la comunicació en sèrie, PERÒ VEURE VELOCITAT DE TRANSMISSIÓ DE consola virtual si vols a través de communicarte física port de comunicacions a continuació, utilitzeu "COMPIM"

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back