Proteus no sona bé ...

X

x_ngine

Guest
Hola,

Estic tractar d'aprendre a utilitzar proteus per projectar circuits simples.He tryed el disseny d'un circuit simple: un inversor-amplificador fet amb el model ideal de l'amplificador operacional i una reacció de resistència simple, una mena de "Hello World" per a un programador d'ordinadors.

Llavors em connecta un altaveu a la sortida de l'amplificador per tal d'escoltar els sons (que dono al meu amplificador d'una entrada sinusoïdal).Des de l'ADC que jo ús és "ideal" (o almenys semi-ideal) Crec que no hi ha cap tipus de límit de la producció actual.A més, si puc connectar l'oscil loscopi a la sortida puc veure la forma d'ona correcta.

El problema és que una vegada que executeu l'animació del meu PC comença a emetre alguns sons, però el so no és contínua, com ha de ser, com un senyal sinusoïdal simple ...és sovint interromput.

Finalment, si en lloc de crear un nou disseny amb l'únic generador sinusoïdal connectat directament a l'altaveu que pot sentir un so perfecte.Quin és el problema?Hi ha alguna cosa que he de configurar per a que el meu circuit funciona correctament.

Gràcies per endavant.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back