PROTELOS DXP 2.004 missatges d'error

L

la tran

Guest
Saludem a tots,

Sóc nou en disseny de PCB, així que si us plau tinguin paciència amb mi.Actualment estic fent servir DXP 2004 per dissenyar la meva PCB, i em poso a terme el meu projecte amb la captura esquemàtica, amb múltiples fulles.Fins al moment, sembla estar bé, sense però, quan intento compilar el projecte que rep aquests missatges d'error i no sé com solucionar el problema.Aquí estan:

1-Afegir elements a GND xarxa oculta.(Aquest missatge és de full de 1,2,3,4)
2-Afegir elements a Vcc xarxa oculta.(Aquest missatge és de full de 1,2,3,4)
3-Addició de xarxa oculta.(Aquest missatge d'error és de fulla 2,3)

En el meu disseny del circuit d'alimentació està en el full 5 i és també el primer full.
Podria passar algun temps per ajudar a identificar les causes del meu problema.Qualsevol entrada seria molt apreciada.Gràcies, i tenen un gran dia.

Salutacions cordials,
TL

Aquests no són missatges d'error - són advertències que s'han amagat branques dels símbols de l'esquema, i que el compilador és connectar les clavilles a les fonts d'alimentació indicat en el missatge.Les connexions de subministrament d'energia són els mateixos que va especificar quan va prendre la decisió d'amagar els pins en l'esquema.Aquestes connexions formen part del diàleg en el que va dir DXP per ocultar el passador.

Com sovint, no és una bona idea per amagar pins en símbols esquemàtics.L'única vegada que ha de fer és quan es té un circuit especialment complex i agulles ocults faria més fàcil de llegir l'esquema.

Hola House_Cat,

Moltes gràcies per la seva ràpida resposta.Crec que m'he vessat alguna llum sobre aquest problema.
Sí, tens raó, en el meu disseny tinc un munt de quad-Op Amp ICs, i algunes portes lògiques IC i només permetre que els pins d'alimentació per a una part de cada IC.Per exemple, el CI té 4 amplificadors A, B, C, D, a cada paquet i només permeten pins d'alimentació per a una part i ocultar pins d'alimentació en altres l'ús de claus Edita vídua.El que vaig fer va ser sense marcar aquests pins.Com vostè ha assenyalat, és aquesta una mala pràctica?He de permetre que tots els pins d'alimentació de tots els components en el meu disseny?Perquè recordo una vegada, quan jo que tots els pins d'alimentació de totes les parts del compilador també em donen missatges d'error també.Per ara, no tinc accés a la meva feina, per això no es pot comprovar o fer açò.Vaig a tractar com vostè suggereix matí i després de nou el resultat.Una vegada més, moltes gràcies per la seva aportació.

Salutacions cordials,
TL

Hola House_Cat,

Arran de la seva orientació era ser capaç de resoldre alguns dels errors i missatges d'advertència.Com vostè va dir, em va permetre pins d'alimentació i afegir Vcc / GND per a ells l'error del compilador / missatges d'advertència desapareixen en el full de 2,3,4,5.És molt interessant que em va fer el mateix en el full 1, però encara hi ha 2 d'error / missatges d'advertència, i que són els mateixos que el meu post anterior:

1-Afegir elements a GND xarxa oculta
2-Afegir elements a Vcc xarxa oculta

I si faig doble clic al primer de la finestra del compilador dels errors que li doni llum d'alta totes les connexions que connecta a GND net.El mateix guió per al segon.Això em sorprèn, i no tinc idea de per què ho fa.Té vostè alguna idea sobre això?Si us plau ajuda, moltes gràcies per la seva ajuda.Have a great one.

Salutacions cordials,
TL

Sense veure el seu esquema, seria impossible d'endevinar on els pins oculta podria ser.

Hola House_Cat,

He trobat el meu problema, era una de les portes lògiques part em vaig perdre i no permetre que els pins d'alimentació.Després permès, tot va començar a encaixar.Senyor de gran ajuda.Una vegada més moltes gràcies per la seva ajuda.És un alleujament per a mi perquè he estat colpejant el meu cap durant un temps abans de publicar la meva pregunta, i finalment has em va mostrar el camí de sortida.La seva ajuda és molt apreciat senyor.Have a great one.

Salutacions cordials,
TL

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back