Processament Digital d'Imatges

I

iVenky

Guest
Estic en 3er any i no he fet cap projecte i no sé què fer, fins fa poc, quan em vaig trobar amb "Processament Digital d'Imatges". Bàsicament m'agrada la codificació. Així que és possible per a mi fer projectes en el processament d'imatges digitals utilitzant MATLAB sense tocar els circuits electrònics?

És clar, mitjançant l'ús d'una càmera web que pot fer molts projectes creatius i interessants per a la imatge MATLAB caixa d'eines de processament. OpenCV és una altra eina (biblioteca de C + +) d'Intel, i involucra a més de programació, el seu també molt ràpid i millor que la caixa d'eines d'imatge de processament de MATLAB.

sí que es pot fer. com hem dit, una opció és utilitzar la web cam del seu ordinador, des d'on pot capturar imatges directament en el MATLAB. o en cas contrari prendre algunes imatges estàndard, crear una base de dades i realitzar anàlisis / processament en això.

Per descomptat que pot, algunes de les tècniques de processament d'imatges s'apliquen sobre determinats imatges estàndard (per exemple, la imatge de Linda, ..) molts projectes en el camp són els projectes de programari pur.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back