Procediments de soldadura per a 8 taules de capa

• Thread starter phanirajyalakshmi
  • Start date
P

phanirajyalakshmi

Guest
Hola a tots! Actualment estic dissenyant un tauler de capa 8. Vull saber procés de soldadura aprox. Tant el Manual i Automàtic tècniques de soldadura. En Sodering automàtica, com la COMPONENTS es col · loquen? Em refereixo a quin component es col · loca primer (passiu / actiu / IC). La meva pensió inclou THT SMD, BGA i també com soldadura BGA fet? Sírvase aclarir els meus dubtes. Salutacions, Lakshmi

Hola Lakshmi, procés de soldadura solen utilitzar pasta de soldadura, s'imprimirà inicialment al seu pcb utilitzant plantilla perquè coincideixi amb la pasta al seu patró de terra PCB, a continuació, els components es munten utilitzant auto-màquina. Es sotmetrà al procés de reflux (forn van 333deg i dalt) quan la soldadura es produeix. El PWB munta solen posar de SMD en la PCB com a procés esmentat, mentre que altres components es munten enormes i soldadura de forma manual. espero que ajudi.

Google el següent: soldadura de pasta d'impressió procés de selecció i reflux lloc de lectura i arribar a comprendre el procés de muntatge. Després de familiaritzar-se amb les especificacions del IPC, les especificacions CIP molt bàsiques que vostè ha d'estar familiaritzat són 2222-2226 i 6011 6012 610 i 600. Si no entén els processos de fabricació i muntatge involucrats amb PCB, llavors no ha de ser el disseny de PCB, ho sento si això molesta la gent, però els fets. Vostè ha d'entendre el que passarà a una taula i el procés de muntatge i les seves limitacions per dissenyar les plaques que són rendibles i es poden fabricar.

Hola x2pher Gràcies per ur valuosa informació. Vaig entendre soldadura per reflux. Però en la soldadura per ona, how r el com ponents col · locats en pcb? Amablement m'ajudi en aquest sentit, ja que estic dissenyant PCB per primera vegada. Salutacions, Lakshmi

Soldadura per ona és útil sobretot per als components a través d'orificis en aquests dies, de manera que els passadors en els forats normaly es mantingui el component. Vostè pot agitar soldar alguns components SMD, encara que tendeix a ser els tipus d'encapsulat més antics, aquests s'utilitza un punt de cola per enganxar els components en primer lloc. És més comú en l'actualitat l'ús selectiu de soldadura si té taules de tecnologia mixta Perquè a través dels components del forat es poden col · locar a mà oa màquina. http://www.tekmart.com/attachements/925_Radial_Universal_RAD_8XT.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back