Procediment per al disseny de oscil lador

G

Global_Hawk

Guest
Hola, sóc un principiant en el camp de l'electrònica .... Jo estava passant per alguns papers en el disseny de oscil lador a través de transportadors de corrent. Puc analitzar els circuits, però necessito una guia com la forma de començar el disseny de l'oscil lador d'aquest tipus? Quin és el procediment si voleu dissenyar un oscil lador a mi mateix amb blocs com transportadors de corrent?

Hola, sóc un principiant en el camp de l'electrònica .... Jo estava passant per alguns papers en el disseny de oscil lador a través de transportadors de corrent. Puc analitzar els circuits, però necessito una guia com la forma de començar el disseny de l'oscil lador d'aquest tipus? Quin és el procediment si voleu dissenyar un oscil lador a mi mateix amb blocs com els transportadors de corrent
En aquest context, tinc dues recomanacions: .. 1) Familiaritzar-se amb el principi de CC (propietats de transferència) 2) Intenta entendre el principi de disseny i les equacions que descriuen els oscil ladors CC. Pregunta: Té la intenció de trobar un disseny nou oscil lador o es torna a generar un circuit ja existent?

Gràcies per contestar! Jo encara no estic segur de manera que el disseny d'un circuit nou és que es tracti. No obstant això, jo tinc ganes de modificar els circuits existents per millorar els paràmetres / reduir els components, etc He llegit molta literatura sobre els PC. Vaig a tractar d'entendre més sobre l'oscil lador. Qualsevol altre suggeriment?

Si us plau, consideri la linealitat de freqüència i jitter.

Gràcies per contestar! Jo encara no estic segur de manera que el disseny d'un circuit nou és que es tracti. No obstant això, jo tinc ganes de modificar els circuits existents per millorar els paràmetres / reduir els components, etc He llegit molta literatura sobre els PC. Vaig a tractar d'entendre més sobre l'oscil lador. Qualsevol altre suggeriment?
Des d'un munt d'alternatives oscil lador de CC s'han publicat en els últims 10 anys, dubto que vostè pot tenir èxit en la millora dels dissenys existents (reducció dels components). Hi ha dos aspectes bàsics importants: * Per què oscil un circuit - i amb quina freqüència? (Condició de Barkhausen oscil lador, aplicat a principis de CC) * Per què és l'estabilització de l'amplitud necessària i com es pot dur a terme (sense que molt impacte en THD) Pregunta: Quin tipus de CC es va a utilitzar? (Suposo que AD844)

Gràcies per l'orientació sobre els conceptes bàsics dels oscil ladors. Bé, per ara estic treballant en la simulació de PSpice diversos filtres CC implementat i oscil ladors. (En la seva majoria sobre la base de 0,35 um tecnologia CMOS) [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1 ]---------- missatge afegit a les 16:01 ---------- Previous post Va ser en MIDA ----------[/ 15:59] [/color] Té alguna enllaços a través del qual es pot estudiar els principis de disseny dels oscil ladors de CC? Seria de gran ajuda suposo.

Hola Global_Hawk, OK, he après que té la intenció de construir la seva pròpia CC en lloc d'utilitzar una unitat existent. Respecte a la seva pregunta, adjunt a un de diversos documents a la web. El document conté una gran quantitat d'informació la literatura posterior. Un punt important: en molts casos es troben els circuits de CC base (oscil ladors i filtres), sota la paraula clau "CFOA" (actualment feedback Opamp). És confús, però cal saber que en realitat no hi ha oscil lador especial o circuits de filtre que les necessitats actuals de la retroalimentació amplificadors (CFOA). Però hi ha un CFOA al mercat (AD844) que pot ser utilitzat també com CC perquè l'intern d'alta impedància de node és accessible. Aquesta unitat no és més que un CC amb un buffer de sortida a bord. I en molts casos, molts d'aquesta unitat s'aplica com CC, encara que el oscil lador corresponent i circuits de filtre es diu "CFOA-based". És realment confús - i per la meva opinió no és correcte. Però un ha de saber sobre això.

Moltes gràcies per la informació / document, així com per aclarir el dubte pel que fa a (CFOA ).... Serà molt útil ... Crec que puc iniciar el tema ara!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back