Problemes amb el disseny de la part digital d'alimentació analògica

N

noob64

Guest
Hola, estic dissenyant una font d'alimentació de prova digital i tinc alguns problemes en la part analògica de la mateixa. Aquí està el meu especificacions: 2 PWM filtrat per 0-5V de sortida lineal i una bruixa dual DAC em dóna 0-4.096V i jo divisors de tensió a l'estand de caure en el 0-2.5V, divisors de tensió són resistències de valors normals ... Màxim de sortida: 2 x 25V a 2.5A (és per això que chosed de 0-2.5V) El que em va espantar és que quan faig servir 0-2.5V a controlar les meves amplificadors operacionals que puc aconseguir més soroll en ella pensant en : 10dt sortida serà controlada per 10mV de CAD o PWM, la sortida controlada per 1.52V 152mV. Crec que el meu problema es pot resoldre de 2 formes: Deixo el primer disseny en lloc de deixar que el pla de terra PCB maneja el soroll, o que redissenyar els divisors de tensió PWM de 0-4.096V bruixa farà ús de resistències divisores de cable, encendre els amplificadors operacionals que amplificar el valor actual en 7-8V (4V de oamp mai es va aconseguir sense CUS voltatge dignes de caiguda de tensió), i això només aproximadament el doble de la resistència al soroll. Hi haurà molta diferència entre el rebuig de soroll de 0-2.5V-4.096V i 0? Qualsevol consell és bo. Gràcies Ho sento per mala Anglès: oops:

Comproveu aquests, és possible que obtingui algunes idees: [url = http://www.tuxgraphics.org/electronics/200707/bench-power-supply-unit.shtml] tuxgraphics.org: Una càmera digital DC font d'alimentació (alimentació en banc programables subministrament de la unitat) [/url] [url = http://www.tuxgraphics.org/electronics/201005/bench-power-supply-v3.shtml] tuxgraphics.org: Una càmera digital DC font d'alimentació (alimentació programable banc d'unitat de subministrament) , versió del maquinari 3.0 [/url] Alex

He vist 4 models digitals de font d'alimentació, amb 3 amplificadors operacionals, i que a partir tuxgraphics.org on no es pot confiar perquè el controlador d'ajustar el voltatge i el corrent en el mateix temps. El meu problema és saber si l'elecció de control de baix voltatge 0-2.5V serà més fàcil molestar 0-5V, més fàcil d'assolir de 0-5v (per 0-4.096V DAC) 0-2.5V, la pertorbació és el 3MV màxim que es pot donar per 0-2.5V i 6mV de 0-5V o 0-4.096V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back